Recenze (176)
Vrah na předměstí (2020) (TV film)
Fakt sa v roku 2020 na tuto temu dokaze natocit takato sracka?:D
Téměř dokonalý muž (2019) (TV film)
Na TV film velmi dobre spracovanie. Tichy vykrik o to, ako su u nas nastavene zakony. Pride mi smutne, ze az v roku 2016 sa zobral vo vyspelom state v potaz pojem "incest", rovnako mi pride zvlastne, ak to niekto nazve "nudnym pribehom o nicom". Zaver bol mierne utaty, ale celkove stvarnenie na mimoamericku tvorbu - palec hore. Prijemna zmena.
Dakota (2022)
Neznasam filmy, kde sa ublizuje zvierataaam... Inak film mal vacsi potencial... Byt to pod Disney, je to vypeckovanejsie. Skoda.
Status: Naživu (2022)
Ten zaver...
Pohotovost (2022)
Prvoplanovy rasisticky film, len neviem proti ktorej farbe vlastne.
Slasher (2016) (seriál)
Zatial prva seria... Tento serial mi kludny spanok neprinesie... :D
Podvodník z Tinderu (2022)
Ja len stale nechapem, ako aj tu moze niekto pisat, ze baby boli jednoduchsie, ked jedna s nim nespala vobec a len si s nim uzivala party... :D A dalsia s nim "chodila" 14 mesiacov a prachy po nej chcel az na konci. To neznie moc podozrivo, hlavne ked vidis ako vsade obuchava melony. Ale tak lahko sa posudzuje. Takym prajem nejaky dobry zazitok na vlastnej kozi, aby pochopili... :-) Odporucam tiez film Profil. Tiez podla skutocnosti a o online podvode, aj ked z ineho sudka.
Hodina nejistoty (2021)
Naomi Watts mam rada, ale necele styri mile bezat dva dni je uz aj pre mna cez ciaru:D Nic z toho, co urobila a vseobecne co sa tam odohravalo, nedavalo zmysel. Nuda.
Vlk a lev: Nečekané přátelství (2021)
O tom, aki sme my ludia vadni... Tie pasaze som musela preskakovat.
Odpusť nám naše hříchy (2022)
chcelo to normalnu stopaz podla mna... dobry namet.