Poslední recenze (125)
Tři bratři (2014)
Jako fakt, jo...? Tři bratři (nejspíš pedofilní) a jejich tři nevěsty (děti, mimochodem)?
Soukromý vesmír (2011)
Nějak jsem nepochopila, proč ten film vzniknul. Rodina byla úplně obyčejná, začínala úplně stejně jako každá jiná. Působilo to tak, že Třeštíkovou pak přestalo bavit sledovat ji celou, tak si vybrala syna, který měl největší předpoklady k tomu, udělat něco "šokujícího" nebo prostě jen zajímavého. Nestalo se, no.
Láska na druhý pokus (2004)
Nebýt tak strašně nesympatického páru v hlavní roli (hlavně Sam - Jennifer Love Hewitt), dala bych možná o hvězdu víc. Dobrý nápad (11 hodin, taxikář, "druhý pokus" na to, aby Ian napravil svůj vztah k Sam) mohl být klidně ještě víc rozpracován a "nenápadné" motivy s hodinami a taxíkem by zasloužily víc rozpracovat a získat větší prostor. Příběh se často plácal v až moc sladkých vodách, ze kterých se dostával těžko, vrchol byly ty songy, co Sam napsala... Moc se mi ale líbil konec, který trochu zmírnil moje mínění o tom, že je to vlastně jen další z řady hloupých romantických filmů.