Recenze (134)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
málem jsem v kině pukla vzteky, bo nám to pustili česky místo originálu ... a fakt to chvílema bylo taaaaak prooootaaaahoooovaaaaneee, ale strašně se mi líbili hromoví obři, orli .. a thorin :D
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
agressive negotiation ftw!
Amorův úlet (2006)
* za jewnicorna a jewlahoop, jinak mě to docela dost štvalo... btw to je ted isla fisher VSUDE?
LOL (2012)
je to prakticky úplně stejný jako původní francouzská verze, jen miley je trochu víc otravná než její fr. kolegyně ... ale chlapci zde jsou naopak asi tak o 0,1% míň teplí :D
Venus in Furs (1994)
tak slibný námět a taková nuda... :D
Ženy sobě (2011)
no pořád to bylo míň trapný jak hangover, ale stejně teda žádná sláva, tenhle humor jde naprosto mimo mě, celkem mě bavila jen ta silná žena :D
Talisman (2012)
Jako ... neurazilo mě to, ale asi jen proto jak Zac Efron od svých nejznámějších počinů zmužněl :D
Bournův mýtus (2004)
jason bourne ve staré šunce uteče prostě všem vol. 2
Temný rytíř povstal (2012)
Uznávám, že závěr byl trochu překombinovaný, ale stejně jsem nadšená! A Scarecrow jako soudce "death or exile?" mě vyloženě pobavil!
Poznáš, až to přijde? (2010)
to je na umolousanou jednu hvězdičku, ani reese, paul rudd a pan herec nicholson to nezachránili