Recenze (123)
RRR (2022)
Mix infantilni venezuelsky telenovely a Bollywoodu s hriznym CGI. Ale od vsech akcnich scen nejde odtrhnout zrak a prijemny plottwistiky, ktery necekas te tu a tam udrzi u sledovani. Naivni, hloupa ale svezi a kdyz primourim oko a mozek, prijemna a originalni pohadka.
Z jiného těsta (2023)
Neco tak hloupeho jsem dlouho nevidel. Hloupe improvizacni dialogy(neverim, ze se nejednalo o improvizaci hetcu), rozmatlane narazky a "vtipy", uplne wtf nesmyslny pribeh hoden dnesni doby. Inkluzivni, hloupe hovno.
Hunt (2022)
Chtelo to vic akce, uz jen kvuli jak skvele jsou tu toceny. Asi je na case se zamerit na jihokorejsky filmy vic, oni proste fakt posledni roky umi tocit!
Nabídka (2022) (seriál)
Dekuju. Fantasticka filmarska, hereck jizda. Ted je cas si pustit Kmotra.
Moonfall (2022)
Almageddon z wishe
Jan Žižka (2022)
Bylo tam toho hodne zle ale tak par veci super. Po traileru s rapem jsem ale cekal totalni dno a dostal jsem pomerne cool krvavy snimek s misty super herci a super atmoskou, ktera mohla byt mnohem silnejsi. Plus za finalni scenu, Fostera, krev, jatka a cervi Minus za absenci silny hudby, Bena Cristo (ktery dokurvil atmosku), idiotskou love story, neschopnosti vytvorit suspensi v dulezitych momentech (predavani?), finalni pohreb, ktery byl totalne k smichu a extremne nudne osvetleni v dennich interierech tak nadhernych lokacich, nechapu
Wednesday (2022) (seriál)
Kdybych byla zrovna menstrujici 12 leta tynka, dam o hvezdu navic. Nadherne, predvidatelne, cringe. Nejvetsi zklamani jsou paradoxne rodina, cekal jsem od rodicu vic.
Amsterdam (2022)
Dlouho jsem nevidel tak zpackany scenar, rezii a strih. Watafak
Black Adam (2022)
No to bylo infantilni hovno. Hvezdu za par akcnich scen s dobrou hudbou.
Něžný bar (2021)
Krasny, chlapsky, feels good filmn na dobrou naladu. Strejda total king.