Recenze (235)
Agent bez minulosti (2002)
//80%//
Agenti v sukních: Jaký otec, takový syn (2011)
Neuveriteľný prepad série, oproti predchádzajúcim dielom. Našťastie mám Brandona rád a milujem Martina Lawrence-a... tým pádom dávam 2* //35%//. NEODPORÚČAM.
Agent v sukni 2 (2006)
Tento film MIlujem
Alenka v říši divů (1999) (TV film)
No nato že to vyrobila produkcia Hallmarku klobúk dole.
Alex a Emma (2003)
Pri tejto slabšej romantike som sa síce moc nepobavil a ani príbeh mi vôbec neučaroval, no film zachraňuje krásna Kate, aj napriek otrasnému účesu... 2* ako vyšité //40%//.
Ali (2001)
Bravo afro-americkému filmu ktorý si na nič nehrá a tí čo nepostrehli dej je to o Rasovej neznášanlivosti a prekonaní hranice sebazáporu ako napr. film Crash //90%//
Alvin a Chipmunkové (2007)
Bavil som sa na tých nadupaných Chipmunkoch!!! Boli skvelý mali vtipné hlášky a aj prípeh nebol úplne od veci....Pohodovka //75%//
America (2009) (TV film)
Presne môj tip filmu... podobných snímkov som videl už množstvo, no nikdy ma neprestanú baviť... //70%+//
Americký gangster (2007)
Tento film je naprosto skvelý už len s podania neuveriteľných hereckých výkonov najmä Denzela Washingtona, ďalej fascinujúci príbeh...Super vykreslený život v Harleme o ktotý až tak nejde, no aj tak fascinjúci film od začiatku (od ktorého sa film neustále zlepšuje až na koniec prekročí hranicu 100% :D) až po skvelý koniec. Bravo Ridleymu Scottovi za top film ▐ /100%/
Americký X Factor (2011) (pořad)
Skvelé talenty, skvelá porota... po prvých priemerných kastingoch, začne byť tento program naozaj fascinujúci!