Recenze (235)
Agent bez minulosti (2002)
//80%//
Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
Skvelé, originálne, výnimočné!
Tři veteráni (1983)
TheMaker opäť raz vystihol moje pocity. Exactly! Najlepšia česká rozprávka na ktorú sa môžem pozerať stále dookola so skvelým Hrušínským a Somrom v hlavnej role!
Vzpoura v Seattlu (2007)
Super príbeh no film nič extra a to aj napriek množstvu hviezd z Hollywoodu - Charlize Theron, Woody Harrelson, Ray Liotta, Michelle Rodriguez, André Benjamin, Connie Nielsen, Channing Tatum. A ani to že film končí Happy Endom mu nič nepridáva, skôr naopak. //60-65%//
Poloprofesionál (2008)
Will hrá skvele rolu hráča, majiteľa aj trénera klubu Flint Tropics z ABA a snaži sa zo všetkých síl dostať svoj tým do najprestážnejšej basketbalovej ligy sveta - NBA. Skvelá partia obklopená pánkom Andrém 3000 Benjaminom (spevák/rapper zo skupiny Outkast už niečo málo na filmovom ptátne ukázal - Buď v klidu, Čtyři bratři, Revolver, Detektivové z Hollywoodu, Battle in Seattle) či Woodym Harrelsonom ktorého predstavovať určite nemusím. Zábavné a najmä klasické basketbalové dielko - 70e roky, dlhé vlasy poprípade afrá, podkolienky až nad kolená :) či funky, no proste klasika. Ešte spomeniem že vo filme chvíľku hral aj jeden z najlepších a najslávnejších streetbalistov sveta Grayson "Proffesor" Boucher.
Carmen: hip-hopera (2001) (TV film)
Reálna nevykonštruovaná ladne pôsobiaca ale aj veľmi kontroverzná téma skvele vypestovaná v podobu Carmen! Skvelý Mekhi, veľmi pozerateľná Bey a celý film stojí za to si ho pozrieť! Ale ak neznášate hip-hop radšej si choďte masturbovať pred telenovelu! //70%//
Pátý element (1997)
Dokonalosť.
Training Day (2001)
Denzel je pán ktorý sa neuveriteľne vžil do svojej postavy, dobre hrá aj Ethan, film má skvelý príbeh, skvelú kameru a skvelé obsadenie a takmer vôbec nenudí. //90%//
Skrytá identita (2006)
Skvelý film a to dokonca aj zo slovenským dabingom, keďže som ho videl na markíze! DiCapria nemusím ale je tu skvelý a neprekáža mi tu ani 2 a pol hodinové trvanie. Aj keď myslím, bez tých hollywoodskych hviezd by to bol iba trošku nadpriemerný snímok. //85%//
Drsný časy (2005)
Celkom sračka film... hl. postavy robia celý film to isté, a nebyť dobrého koncu dám hviezdičku iba jednu. Baleov výkon nič moc, psychológia postáv na hroznej úrovni a fakt neviem ako vás mohlo byviť pozerať film v ktorom ide o to že sa dvaja kámovia vybrali zahúliť potom sa opiť, potom niekoho postrielali potom sa znovu opiť.... pre mňa veľká nuda! Druhý krát si to ale ešte pustím... za takých 5 rokov. Ktosi to tu porovnával s Training Day, ale ten bol o mnoho znesiteľnejší, herci v ňom hrali skvele a aj príbeh mal značne lepší ale hlavne nebolo tam tak veľa nudných momentov... Tvorcovia to mohli o mnoho vyšperkovať. Taktiež prechody medzi scénami sú hrozné a plynulosť deja zvláštna. //35%//