Poslední recenze (18)
Jmenuji se Georgina (2022) (pořad)
Tenhle dokument má jedinečnou vlastnost, kterou jsem ještě nepoznal. Má pozitivně vykreslit postavu, o jejíž existenci jste vlastně dosud moc nevěděli. Po zhlédnutí jste ale zjistili, jak ji vlastně nenávidíte. Místo zákulisí soužití s CR7 - jednou z nejslavnějších osobností světa - se vás jeho partnerka snaží ze soukromých jachet a tryskáčů přesvědčit, že je úplně obyčejná holka, jejíž největší starostí je výběr luxusní dovolené nebo ošacení na společenskou událost. Pokud přeci jen zapochybujete o něčem jiném, pravidelně vás o její skromnosti a dokonalosti předsvědčují její přátelé, pochlebovači, asistenti či manažeři, které hlavní hrdinka za odměnu soustavně ponižuje. Tedy pokud zrovna nepoužívá nejzažitější klišé typu, že přátelé a rodina jsou nejvíc… A ať komentář nevyznívá jen jako snůška negace - jejího milého za sportovní úspěchy uznávám a reskektuju.
Slunovrat (2019)
Tento film má dvě pozoruhodné vlastnosti. První je, že mě po osmi letech zde vyprovokoval k napsání komentáře. A druhou je, že jsem si už hodně dlouho nepřál skon hlavních, naivních a nepřemýšlících hrdinů. A pardon za spoiler - ta jednoznačně nejotravnější postava jako na potvoru přežila.
Vlk z Wall Street (2013)
Opět precizní DiCaprio, spousta skvělých hlášek a šokujících scén. Bohužel plnou palbu nedávám z důvodu, že se mi tři hodiny zdají býti až moc. I když ve filmu nejsou hluchá místa o pár desítek minut kratší snímek bych jen uvítal. Přeci jenom, čekání na velkolepý krach je lehce odhadnutelný a zdlouhavý...