Recenze (147)
Underworld: Probuzení (2012)
Ugh! Nastavovaná polévka, vaří se prakticky z ničeho, jen z přitažlivých kontur Kate Beckinsale (za něž je samozřejmě hvědička). Fakticky jde o jeden dlouhý zpomalovaný a posléze zrychlovaný pohled na pochodující Kate, krev stříká z jedné i druhé strany naprosto nelogicky, jedná se zkrátka o stupňování "efektů" až do míry nechutnosti a idiocie, sarkastické bravo je na místě. Zklamání..
Kamarád taky rád (2011)
Trošku inteligentnější komedie vhodná pro otřesně nudné a deštivé odpoledne, neurazí, ale nic světaborného to také není. Zpočátku si tropí žerty z ostatních romantických komedií, přičemž pracuje s naprosto stejným modelem a je stejně tak předvídatelná. Jak jsem řekla ze začátku, neurazí, ale ani nevytrhne.
X-Men: První třída (2011)
I love me some X-Men, yay!
Vrtěti ženou (2011)
Naprosto fenomenální film. Zajímavá tematika, božští herci a rather sexy british, oh yeah :) Maggie Gyllenhaal v roli jedné z prvních emancipovaných žen a po boku jí sekundující šarmantní Hugh Dancy. Způsob léčby hysteie byl k popukání, zkrátka brava.
Bůh masakru (2011)
Neuvěřitelné, že se na tak malý prostor jako je rozměr jednoho bytu vešly, tak "velké" herecké výkony, tleskám především oběma ženám.
Jsem číslo čtyři (2011)
Zase další transcendentální bitvy nelidských ras. Ovšem možná zajímavou tematiku ruší nepříjemný hlavní hrdina, pan číslo 4. Slečna číslo 6 to ovšem válela moc hezky, za ní a skvělou Diannu Agron dvě hvězdičky.
Ha-Sodot (2007)
Velice zajímavý exkurz do ortodoxních zákoutí judaismu, krásně zobrazený střet profánní prostoty a zkrátka lidství s velice silně náboženskou kulturou. Homosexuální tematika na místech, kde by ji člověk nečekal, odvážný to počin..
Ženy bez mužů (2011)
Naprostá dehonestace lesbické tematiky, stejně tak jako utopických myšlenek. S prominutím ta nejpodrážkovitější hovadina. Hvězdičku dávám za Evu Longoriu, na tu se alespoň dalo pohledět...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série - Uf, přežila jsem, asi. Naprosté vystřelení mimo realitu, ovšem v tom nejlepším slova smyslu. Herci fenomenální výkony a příběhy skvostné, kdo ví, co se kolem nás prohání za odštěpky "reality", což... 2. série - Naprosto nečekané pohlcení, dvojka už v polovině své série předčila jedničku, děj je nervydrásající a deptá svou mysteriozitou.. co bude dál?
Můj týden s Marilyn (2011)
Čtyři hvězdičky jedině a pouze za výkon MIchelle Williams, bylo naprosto delikátní potěchou sledovat, jak si s rolí hraje...