Recenze (149)
Důvěrný nepřítel (2018)
LFŠ 2018: Tenhle film by se hodil spíš do sekce "Půlnoční delikatesy". Doporučuji komentář od Sten2, spoilery v komentáři Vám film rozhodně nezkazí.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Nejlepší film s Harry Potterem ever!
Sebevražedný oddíl (2016)
Velká hvězda za Harley Quinn. Jinak ale příšernost!
Pytel na palici (2008)
LFŠ 2016: Asi jeden z nej Mumblecore, co jsem měl šanci zatím vidět. Myslím, že nízké hodnocení svědčí o tom, že to diváci viděli bez Mumblecore kontextu. Pustit si to doma v obýváku s tím, že se jedná o found footage, tak tomu dám taky odpad. :)
Muž jménem Ove (2015)
LFŠ 2016: Není to asi špatný film, jen jsem měl celou dobu pocit, že jsem ho už v různých variantách viděl asi stokrát.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Bontofilm: "Vin Diesel má charisma na rozdávání. Jako tvrďák s chraplavým hlasem baví ty diváky, kteří hledají v kině koření současných úspěšných spektáklů - akci, hlášky, styl, zábavu a zdravou míru nadsázky. Možná nesplňuje nejnáročnější herecká měřítka přísných šedivých akademiků, zato je prostě „cool“ a série Riddick nebo Rychle a zběsile ho už dávno vynesly do zábavní ligy mistrů. Jako Poslední lovec čarodějnic si teď vyzkouší žánr fantasy a rychlá kola vymění za meč a sekyru. Kupu drsných hlášek si však ponechá, ostatně za svůj věčný život jich jeho postava nasbírala dostatek." To mluví za vše.
Neutečeš (2014)
Já to asi nepochopil. Můžete mi to někdo vysvětlit, prosím? :)
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
Škoda, že to nebylo o hooligans.
At the Devil's Door (2014)
Nuuuuuuuudaaaaaaaa!
Bathory (2008)
Co to, kurva, bylo?!!!