Recenze (253)
Minnie a Moskowitz (1971)
Humorny pribeh o vztahu dvou diametralne odlisnych lidi.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Asi se slusi podotknout, ze George W. Bushe sem mel nerad od te doby, co jsem ho poprve uvidel v televzi. Nakolik je tento film manipulativni a demagogicky, necht posoudi jini.
Plášť do deště (2004)
Pitva jednoho lidskeho vztahu. U flimu jsem mel co delat, abych neusnul, nicmene si nejsem jist, zda to bylo kvalitou filmu ci jinymi faktory. Proto prumerne 3*.
Špatná výchova (2004)
Almodovar se tentokrat pokusil natocit detektivku a nutno uznat, ze se mu to povedlo. Ale nebojte se, pro nej typickou homosexualitu tu najdete taky ;)
Pryč z toho světa (2004)
Film o tom, jak japonci po prohrane valce hraly v japonskych dustojnickych klubech americanum jazz. Bude zajimave sledovat, zde iracti obcane nekdy zahrajou americanum treba nejakej ten hip-hop.
Proti zdi (2004)
Další ze socialnich story, lehce okorenena komickymi vlozkami v uvodu filmu.
Princezna Mononoke (1997)
Dalsi mistrovsky klenot z dilny mistra Miyazakiho. Nadherny pribeh s propracovanymi postavami a nadhernou hudbou. Proc, proboha, u nas neni mozne videt takoveto filmy v kinech? :/
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Skoda, ze takoveto pohadky nedavaji ceske telvize o vanocich, to bych mel o zabavu postarano. ;-)
Battle Royale (2000)
Spousta krve, jeste vice emoci.
Já, robot (2004)
Proyas opet dokazal, ze je machr. Silny pribeh umocneny futuristickou vytvarnou stylizaci Chicaga za 30 let spolu s hereckymi vykony a ja nevim cim jeste. Jedno z nejlepsich sci-fi za poslednich par let.