Recenze (320)
Boj o koláč (2015) (pořad)
Jasnejch 5 bodů. Čuměl jsem jak puk.
Bounty (1984)
Mel Gibson byl vždycky kabrňák. Ženské, kterou celou dobu brousil na ostrově, za to dal hodinky.
Božský Evan (2007)
Pokud se mi něco nelíbí, tak je to odpad. A tohle se mi teda fakt nelíbilo. Nuda jak sviňa a vůbec nechápu, co je na tom vtipnýho...
Bubu hledá chlapa (2010) (pořad)
Tak tohle už hraničí s hygienou...
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Chytnul jsem hustej díl. Všichni na sebe věčně hulákali a hrozně rychle, a jeden přes druhýho a rozuměl jsem prakticky jenom komentář, takže mi mnohý hlášky unikly. Každopádně jsem pochopil, že jde o bizár bez hranic.
Být v obraze (2009) (pořad)
Tak tohle se mi líbí. Vtipné, střelené, trefné, zajímavé a poučné. "Vzdělávání" podle mýho gusta, s pohledem z různých stran. Viděl jsem díl o reklamě a bylo to dost dobrý. Určitě vyhledám další díly.
Casino Royale (2006)
James Bond s vlastnostma Terminátora.
Cesta na Hrad (2018) (pořad)
Zeman je neskutečná kunda.
Cesta z města (2000)
Zklamání.
Cesty domů (2010) (seriál)
Dnes jsem nedopatřením přepnul na tento kulturní masakr. Cosi řešily nějaký šmetyny, "hrál" tam Sagič a Darinka Rolinsová sama sebe. Chvíli jsem zíral a nevěděl o co jde, příběh je na mě asi příliš intelektuálně složitej. Tak hluboké seriálové folosofii nerozumím, uniká my smysl a konání postav...každopádně mi bylo velmi blitno po jednom půldílu...a je mi ještě teď, téměř hodinu a půl po něm...tohle jsem si po dni stráveném náročnou prací doopravdy nezasloužil...upřímně všechny prosím...nedívejte se na to, berte ohled na své zdraví, děkuji.