Recenze (2 917)
Daredevil - Perfektní hra (2018) (epizoda)
Díl o záporákách s téměř naprostou absencí klaďasů. I takto experimentální může být třetí Daredevil. Zajímavé, jen poněkud rozpačité z hlediska tempa a rychlosti.
Daredevil - Zaskočení (2018) (epizoda)
Scéna ve vězení je opět top highlight jinak vysoce průměrné třetí série. Pokud beru v potaz, že každá ze sérií měla pomyslný vrchol všech akčních scén v těch, kde se většina věcí odehrála na minimum záběrů a střihů, pak je tato zřejmě vítězná, potažmo remíza s dvojkou, kde se pro změnu zápasilo na schodech. Obě jsou podobně nápadité, ta vězeňská je možná trochu temnější a ponurejší, každopádně senzační a za každým druhým záběrem kamery je cítit inspirace z Hard Boiled.
Daredevil - Za dobrotu (2018) (epizoda)
Matt už tři díly hledá smysl života a své vlastní existence. A už je toho tak akorát dost.
Daredevil - Prosím (2018) (epizoda)
Vše kolem Matta je chabé, umělé, zbytečně nábožensky tématické a ukecané. Vše kolem Fiska, jeho největšího nepřítele je nepředvídatelné a má hlavu a patu. Zatím dva silně nevyrovnané konce a trojka působí unylým dojmem.
Daredevil - Zmrtvýchvstání (2018) (epizoda)
Vlažné, přemýšlivé, polemizující. Tak trochu Daredevil Rises, jen bez jakékoliv epiky, a pořádného rozpočtu s hrdinou, který nemá alespoň tentokrát zdaleka tolik charizmatu. Už aby Fisk vylezl z lochu a začal dělat kulišárny.
The Punisher - Season 1 (2017) (série)
Dnes už legendární seriál s nejlepším (anti)hrdinou, kterého Marvel má v repertoáru. Bernthal se pro tuhle roli narodil. Fantasticky zvládá akci a nešlápne vedle ani v subtilnějších scénách, kde je potřeba projevit emoce. Závěr má velké grády, ale žádný z dílů není vyloženě slabší.
Daredevil - Season 2 (2016) (série)
Odvážnější, velkolepější a konečně s pořádným oblekem Daredevila. Typická dvojka úspěšné jedničky. Naštěstí se to však podařilo ukočírovat díky fantastickému Punisherovi a zajímavé Elektře. Jejich dějové linky jsou mnohem zajímavější, než Jakuza a její temné síly.
Daredevil - Zima v Hell's Kitchen (2016) (epizoda)
Finále tentokráte zklamání. Stále stejně dělaná, místy dost přepálená akce, prapodivné a nicneříkající finále s Nobu a jakuzou. Nemáme vysvětlenou spoustu informací načrtnutých v průběhu dvojky. Chybí tam closure a emoce.
Daredevil - Tma na konci tunelu (2016) (epizoda)
Malá Elektra je choreograficky lepší než velká Elektra, což je vpravdě impozantní. Celá story kolem mystické The Hand je jaksi mimo kontury reálného světa Daredevila, takže je dobré to brát patřičně s rezervou. Cnacy Brown ovšem nikdy nezklame a opět situace kolem Punishera je mnohem zajímavější.
Ava: Bez soucitu (2020)
Jediné scény kdy Jessicu nenahrazuje dublér jsou ty, kdy má výstřih až do pasu a rozparek taky. Díky bohu alespoň za to. Zbytek je tristní, absolutně bez šťávy a scénáře. Jediný Malkovich tu herecky tak nějak vykukuje. Charlize byla v roli agentky jiná palba.