Recenze (128)
No Way Up (2024)
Překvapivě hodně slušné CGI a nepřekvapivě hodně slabý scénář. 40%
Bastard (2023)
Film roku!
Finestkind (2023)
Velmi zručně natočené a zahrané. Má to pár velmi dobrých momentů, ale bohužel i dost hluchých míst, zvlášť v polovině filmu na lodi. Silných 60%
Na západní frontě klid (2022)
Letos zatím asi jeden z nejlepších filmů od Netflixu. 80%
Škola dobra a zla (2022)
Celkem slušné triky a výprava, ale všechno to zabíjí strašný scénář 👎 40%
Cherry (2021)
Strašně divnej film s otravnými zpomalovačkami. Rukopis bratrů bych nepoznal vůbec a jediné co zaujme je Holland. 40%
Králíček Petr bere do zaječích (2021)
Více dětské, než předchozí díl. Dějově se to nikam neposune a tak to celé působí zbytečně. Já se nebavil. 40%
Mauritánec: Deník z Guantánama (2021)
Další klasické soudní vyšetřování, které vás unudí k smrti. Zbytečně dlouhé a nudné. Nebýt hereckého obsazení, neštěkl by po tom ani pes.
Stráž (2021)
Hrozná kravina! Pomalé tempo, nic se tam neděje, zkrátka ztráta času!
Angry Birds ve filmu 2 (2019)
Zbytečné a hlavně obsahově naprosto prázdné až iritující pokračování, které nezahraní ani slet známých songů ve stopáži. Kouknout na to optikou malého dítěte, tak možná budu podstatně spokojenější. Dvě povadlé péra z pěti :) 30%