Recenze (23)
Kalamita (1980)
"Kristepane, lavina!" "Jakápak lavina, to se jen sesunulo větší množství sněhu..."
Kamenný most (1996)
Vorel sám řekl, že ho tenhle film stál pět let života a skoro ho dohnal k sebevraždě, protože se kvůli němu obrovsky zadlužil. Asi hlavně proto se už nikdy nepustil do něčeho podobnýho, což chápu. Ale je to škoda.
Život na zámku (1995) (seriál)
"Tady notář Kubhhhr..."
Válka barev (1995)
Tak tohle fakt ne. Rozmejšlel jsem se mezi jednou a dvěma hvězdama, nakonec jsem zaokrouhlil dolů, hlavně kvůli příšerný hudbě. Celkově mi z toho filmu bylo tak nějak nanic.
Grandhotel (2006)
Napoprvé mě to až tak úplně nedostalo, ale po druhým zhlédnutí už nemůžu dát jinak. Ondříček umí!
Šeptej (1996)
Asi mám fakt slabost pro divný filmy :)
Poslední sezona (2006) (seriál)
Takhle moc přitažená za vlasy fakt neni ani ta Ordinace. Dejdara mam jinak rád, ale tohle je peklo.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Divnej film. Asi se na to budu muset někdy kouknout znovu.
Saturnin (1994)
Spolu s Bylo nás pět nejlepší český převedení knihy na plátno. Dokonalej výběr herců, neumim si to představit lepší.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Jestli mám něco rád na prvorepublikovejch filmech a seriálech, tak je to atmosféra. A jestli jí některej z nich absolutně postrádá, tak je to tenhle. Pro mě nepochopitelně nadhodnocená věc.