Recenze (942)
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
Pokud romantiku, tak jedině s Bridget Jonesovou, trochu buranskou a nablblou, ale jinak velmi vtipnou postavou. První dva filmy jsou dobré a víc vidět nechci.
Kocour (2003)
Kocour mi strašně lezl na nervy svým debilním smíchem. Grinch od Dr. Seusse byl skvělý a kocour je možná v knižní podobě taky parádní (snad se dostanu k oběma knihám), ale ve filmové verzi nic moc a nemohu posoudit, co si přidali filmaři a co je podle předlohy.
Třetí skoba pro Kocoura (1983)
Dost zajímavá detektivka pro děti. Je zajímavé, jak dřív uměli napsat poutavý scénář a dnes jsou ty příběhy nudné plné akčních efektů a výrazů, kterým obyčejný člověk nerozumí.
Můj kámoš špión (2020)
Nebylo to špatný i A. Schwarzenegger hrál v rodinných komediích, tak proč ne D. Bautista a řekla bych, že tento film je jeho nejlepší po Strážcích galaxie, které jsem s ním viděla. Film byl koukatelný a dokonce i vtipný.
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Trochu znepokojivá pohádka. Dost mě srali, tím přiblblým chrochtáním a děj byl trochu chaotický. Dost mi připomíná Pohádku pohádek (2015), taky nevím jaký má účel nebo co si o tom myslet.
Jumanji: Další level (2019)
Nejvíc mě na filmu rozčilovali dementní staříci. Proč se Fridge jmenuje Chláďa mi pořád není jasné. Z filmu se vytratila ta temná atmosféra, která byla patrná v původní filmové verzi.
Zakleté pírko (2019)
Troškovi pohádky jsou poslední dobou trošku zvláštní a taky mě trošku serou tím, jak se snaží být moderní, ale použít prolínačku jako ve školní prezentaci, to je trošku do očí bijící. Nicméně v duchu moderního pojetí se mi líbila animace žabky - vodníka. Mě osobně se pohádky líbí strašidelné a myslím si, že v dnešní době se líbí i dětem drsnější pohádky. Co pohádka postrádá je vtip (až na pár vtípků se sestrami) a důvtip hlavní hrdinky. A co třeba víc lidovek? Pořád jsou pro mě Troškovův TOP: Princezna ze mlejna, Z pekla štěstí nebo O princezně Jasněnce. Tohle je jen hezká slátanina, na kterou hodně rychle zapomenu.
Dora a ztracené město (2019)
Dora Croft pro děti. Některými výstupy mě Dora dost srala, ale přece jen je to pohádka pro děti a ne pro dospělé.
Malé ženy (2019)
Knihu jsem zatím nečetla, ale mám to v plánu, takže nemohu porovnat. Filmové zpracování je docela poutavé, ale dost mi vadilo přeskakování ze současnosti do minulosti.
Čarodějky (1990)
Příběhy Roalda Dahla jsou velmi zajímavé a originální. Velmi se mi líbí propracované masky a zpracování myší Luka a Bruna, které jsou roztomilejší než opravdové.