Recenze (935)
Princ Mamánek (2022)
Po vizuální stránce je pohádka nejlepší za poslední dobu. Jen více takovýchto trošku děsivých pohádek můžou být i děsivější. Ale po dějové stránce... zdlouhavé, čarodějnice byli spíše trapné, a recept jak se vymanit z opičí lásly taky nenajdete.
Všechno, všude, najednou (2022)
To je tak blbý až je to geniální. Párkařky byly odporný, ale jinak super a nejvíc parodie na Ratatouie. J. L. Curtis byla skvělá a nejenom ona i ostatní herci v hlavních rolích. Trochu mi to připomínalo komedie Kungfu mela nebo Shaolin fotbal.
Ďáblovo rogalo - Ďáblovo rogalo (2023) (epizoda)
Nechtěla jsem hodnotit po díle, ale nejsou zde uvedeny názvy dalších epizod a jejich vysílání. Ono taky není co hodnotit. Asi si mohli tvůrci vymyslet originálnější úvod. Osobně bych zvolila třeba animaci. Takže první epizoda nenadchla, ale ráda se podívám na další. Rozhodně je to lepší než uslintané romantické seriály.
Il Boemo (2022)
Před Il Boemo jsem ani netušila, že existoval nějaký skladatel Mysliveček, ale myslím si že jeho skladby nejsou tak populární jako Mozartovy a s filmem opět upadne do zapomnění společnosti. Nedostatkem je jen herecké obsazení, které je nevýrazné. Možná v Itálii jsou za celebrity, ale pro českého diváka... Prakticky film táhne Dyk a v ostatních postavách máte chaos. Film dokázal šokovat a než Myslivečkova tvorba zaujala spíš jeho nemoc.
Šílená noc (2022)
Víc by se mi líbilo, kdyby byl film laděný do černé komedie.
Prokletá romance (2022)
Nejhorší na filmu byli písně, které ani neměly hezkou melodii.
Máme tu ducha (2023)
Pěkný rodiný film, pokud prominu rasistické poznámky, Krotitelku duchů a zfanatizovaný dav (pobavil Ježíš a vyděsila ubrečená blbka).
Soumrak dne (1993)
Fim obsahuje jednu jedinou romantickou scénu (s knihou). Komorník je spíš osůbka k politování: žádný soukromý život, žádná radost, žádné emoce, názory... nic. Rozumné ženy si nevybírají podle vzhledu, ale podle života, který chtějí mít. Rodina nebo práce, to je otázka, na kterou si mnoho z nás muselo někdy odpovědět a nějak si vybrat.
Poslední závod (2022)
Na filmu je vidět, že je kvalitně zpracovaný. Krásné horské záběry jsou uchvacující. Nevím, co je víc dojemnější: to, že Hanč mohl žít, kdyby... nebo to jak dopadl Emerich Rath. Oldřicha Kaisera jsem vůbec nepoznala.
Na nože: Glass Onion (2022)
Zajímavě sestříhané. Zatím se jedná o první film, který pracuje s časem v lockdownu.