Recenze (102)
Noc drůbežích mrtvol (2006)
Masakr, sex, humor, nářez a fekál.....a to hodně :)
Velayudham (2011)
Tak sem první :) Film kde se mísí brutální scény s crazy komedií a to pořád dokola. Nakonec to však vyzní dobře a zábiják ve stylu Assassins Creed mě osobně nadchnul. A ta crazy vložka je místami taky vtipná :)
Mythica: Hledání hrdinů (2015)
Klasická jednoduchá fantasy a i přesto, že je vidět malý rozpočet, film neurazil ani triky ani příběhem,či herci. Dávám lepší 3, takže čtyři :) A těšim se na druhý díl.
Without Warning (1980)
Viděno před 20 lety na německém kanálu....bomba Dnes s bídou 3....
Meitantei Conan: Džújonbanme no Target (1998)
Tak zatím můj třetí celovečerní film o detectivu Conanovi a ani jeden nezklamal. Detektivka jak má být, s komediální a romantickou vložkou. A to jsem seriál neviděl....Snad se k němu někdy dostanu.
Pevnost Petticoat (1957)
Náhodou krátký, pěkný western s komediálními ale i drsnými prvky...
Macho Callahan (1970)
Tak není to milion dolarů :) ale tisíc a později 1600 dolarů. Western docela ujde hlavně drsný začátek ve věznici. No a uvidíme tady taky v krátké roli Davida Carradina za mlada a to se vyplatí....
Lo straniero di silenzio (1968)
spaghetti paráda, skvělá hudba, občas momenty kdy se budete smát a samozřejmě western v Japonsku se samuraji, to se jen tak nevidí :)
Bojovníci z L.A. (1985)
klasické Béčko, pěkné souboje a parádní 80-hudba. Bohužel jsem viděl VHS kvalitu s posunutým českým dabingem, což film trošku sráželo. Hodnocení někde mezi třemi až čtyřmi hvězdičkami....
Stoker (2013)
Psycho, bez hlavy a paty. Vyhněte se tomu - ztráta času.....Zdejší vysoké hodnocení 76 proc. naprosto nepochopitelné - pro mě odpad.