Recenze (102)
Vodní hranice (1972)
Ze začátku zdlouhavé a mírně zmatené, ke konci se to lepší.... Ale přes to jen pro fandy starších asia filmů.
Drsný chlapi (1999) (TV film)
Škoda toho konce, který mi připadal nedotažený. Přesto kvalitní western s drsnými a zároveň vtipnými hláškami. Parádní Willie Nelson.
Pomsta Karateky (1984)
Masakr. Hrdinové, padlí hrdinové, řežba od začátku do konce - tak to mají mazlíčkové akčních filmů rádi. Sice nereálné, ale kdyby to bylo natočeno reálně, asi by mě to tolik nebavilo :)
Mečenosec (2006)
Doufam, že už se s tímhle filmem nesetkam. Nelogické, psycho po Rusky. Ruský Wolverine, který běhá a zabijí vše co mu přijde pod ruku. Takový větší masový vrah, ke kterému asi dle filmu máme cítit lítost. Bohužel, nic jsem necítil a málem během filmu několikrát usnul, díky ukolébavému hudebnímu doprovodu.
Dragonball: Evoluce (2009)
Animovanou verzi Dragonballu jsem nikdy nesledoval. Takže nevim jak je film věrný předloze. Přesto, i když je to od začátku klišé, tak se na to dá koukat a určitě vám tento film zpříjemní večer. Takové hodnocení, co zde film má si určitě nezaslouží. Nenechte se odradit, pokud máte rádi sci-fi, zkoukněte to.
Krysí muž (1988)
Jako bláznivá komedie dobrý, jako horor propadák :)
Lucky Luke na Divokém západě (2007)
No animace je super a vizuelně určitě nejlepší animovaný Lucky Luke, no místami je ale hodně nudný...
Crows Zero (2007)
Škola ve které proti sobě bojují žáci jednotlivých tříd a ročníků, ve snaze sjednotit celou školu a stát se jejím vládcem. Kdy od začátku sledujeme nástup nováčka Genjiho v boji proti studentu třetího ročníku Tamao. Zvláštní, ale nenudí. Podobné bitky jsme kdysi pořádali jako menší děti za školou :) Nenechte si ujít, už se těším na další díl.
Černý kotel (1985)
pohádkové, chvílemi temné fantasy, jo a pána prstenů my to v některých pasážích taky připomělo...
Šerif a mimozemšťan 2 (1980)
Sice naivní, ale hezké pokračování předešlého dílu. Konec sice nic moc, ale Spencer je prostě třída a ten tenhle film drží pořád nad průměrem.