Recenze (63)
Trestná lavice (2005)
Páni to byla bomba tak toto je fakt hustej film protože vtip a sport tomu nechybí. A navíc mám docela rád filmy s Americkým fotbalem a tady byl i navíc vtip no tak to si zaslouží plný počet bodů.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Tak tento film nebyl zas tak dobrý jako jednička ale to neznamená že tomu nepatří 5 hvězdiček, K tomuto filmu lze dodat že na Johnnyho je vždy spolehnutí když jde o vtipné blbůstky ve filmu.
Scary Movie 4 (2006)
Fakt na každý díl se dá koukat, jediní co mě štvalo bylo že v jednom dílu někdo zemřel ale v dalšim zase žije.
Poseidon (2006)
Opravdu pěkný kousek akorát že tam bylo vidět jak to bylo udělaný přesto to je pěkný film.
Paparazzi (2004)
Tento film mě docela naštval co si ti paparazzi dovolej, bože já bych se zachoval stejně.
Zástupce velitele (2006)
Dobré někdy to bylo dost zamotaný a někdy to byly jatka, ale naštvalo mě že tam to bylo udělaní pomocí počítače a někdy ne tak proto dávám to co dávám.
Pravá blondýnka 2 (2003)
Lepší byla určitě první díltady už to bylo takové okoukané, no nevadí trošku úspěšnosti mělo a proto 4*
Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
Bylo to docela pěkný ale o ničem. Opravdu o ničem.
Superman se vrací (2006)
Tak měl jsem supermana rád ale tady vypadal jako teplouš, a bylo to nesmyslný.
Most osudu (2004)
Nejsem věřící koukl jsem se na to jen protože mě zaujala upoutácka. proto odpad!