Recenze (1 211)
Deadpool (2016)
Vypusť z makovice klasickou marvelovku. Tohle je unikátní šílenost, kde jsou slova rychlejší, než samotná akce a Reynolds v životní fazóně! Stopáž tak akorat a retro soundtrack, trhající rekordy stahovanosti jsou už jen "navíc". PS: VYDRŽ DO ZA ZÁVĚŘEČNÉ TITULE
Všemocný (2015) (seriál)
Dejte si lentilku, pohodlně se usaďte a seznamte s mega zewlem Finchem, jehož zábavou je plastelína, holky, hadry, vraždy, Dexterova ségra Carpenter a 1x denně průsvitná pilule, která z tohohle posranýho světa, dělá zajímavou zábavu!!
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Zapomeňte na klobouky posazené hluboko do čela, souboje na kolty a prach-dmoucí se z pod kopyt uhánějících hřebců. Tahle záležitost je historická hra na kočku a myš, kde číča je umaštěný a věčně hekající Leo, nahánějící svůj život a sviňáckého Hardyho..... v perfektním tempu, s lehce přestřelenou stopáží, v naprosto dechberoucí výpravě a exteriérech a několika smysl-nedávajících dějových zvratech (za to hážu tu pátou hvězdu do koše)
Burácení (2015)
Z PR jsem čekal motorkářsky kousek. Těch motorek tam bylo ale sakra pomálu, stejně tak kvalitních dialogů a smysluplného děje! Mělo to ale jakousi auru, kterou těžko popisovat! Něco tak výjimečného na české poměry!!! 70 % a nekecam, že k té auře přispěl říša Müller a ojedinělý soundtrack!
Převrat (2015)
Chvíli jsem váhal i nad plným hodnocenim, ale kycovity závěr a osizeny Brosnik mi dovolí jen čtyři. Wilson dokazuje, že umí i vážné polohy a je pro mě obrovským překvapením! Stejně tak tempo filmu, dějové zvraty a přirozenost záběrů jsou naprosto skvělé a zaslouží si velikou pozornost! Brosnan je frajer jako vždycky...
Horko (1984)
Zabiju Vás..a proč? Aby jste byl mrtvý, až Vám prostelím koleno! Seš-li ouchyl stoprocentní, Horko je ti ideální aneb Začíná to vykrádačkou a zastřelením mladého adolescenta v pěkně přímém záběru....posléze zjistíte, že to byla ta nejslabší část tohohle snímku.....smrdělo to incestem, který kupodivu nepříšel.... příběhově ošizené! Veliká škoda..70 %
Osm hrozných (2015)
Hafo vostrejch keců a v hlavní roli jeden černej "lofas" s kolty po obou stranách doprovazejíc nejkníratějšího frajera všech dob! Z tohohle stříká adrouš na všechny strany a spíš než gulky, tady lítáj slova, vostřejší než břitva.... Tohle mě prostě baví, smrdí to frajeřinou a na úrovní!!
Klauni (2013)
Tak silný emocionální zážitek! Skvěle vyvážený balanc na vlně smutku a radosti, okořeněný absurditou.Ústřední trojice by neměla končit spolupráci tímto snímkem. Kaiser je fyzicky nesmrtelný!
Creed (2015)
A je to tu! Nejhorsi nocni mura Jizni Tlapy se stala skutecnosti!! Možná přemírou nateseni se mi přivodil šok z toho, že tradiční rockyho mrazení se mi, až na scénu s boxerskými kapkami nedostavilo! Prostě to nefungovalo a ani Slyovy pokusy o nostalgické kecicky nebo snaha o flashbacky mi potulný úsměv na obličeji nevykouzlily. Kamerou a opět díky jižní tlapě je to nadprůměrné, ale odflaknute trénink pasáže, sucharský hlavní hrdina a zpracování zápasů neda možnost hodnotit výš! Sága Rocky skončila s posledním zápasem minulého snímků, je třeba si přiznat! Snad poslední zklamání tohoto roku..
Vánoční Kameňák (2015)
A je to opět tady. Kameňácká série pokračuje a vypadá to dle zdejších komentářů, že očekávání bylo "opět" jinde, než v Kameňákově! Možná je to díky absenci Zdeněčka Trošičkového nebo vánoční atmosférou, ale parta naivků, čekající umění, invenci a rotrhanou bránici, navíc platící za lístek nemalý peníz, nenašla v Kameňáků nic jiného než KameŇák. Uf, to mi je ale divnota a nechápavost... jinak k filmu. Strašně to trpí tím, že tam není Jana Paulová :-)