Recenze (68)
Power Rangers Mystic Force (2006) (seriál)
Hrozná p**ovina, ale tak blbá až se u toho musí člověk smát. A na co jinýho koukat po nocích. Magický zdroj, mystická síla ! :))
Honzíkova cesta (1956)
"A dědečku, Puňťa je taky družstevní?" No to bych blil...
Kouř (1990)
jen za Arnoštka...
Hon na myš (1997)
Jedna hvězda navíc za mega rozkošnou myšku ;)
Královská hra (2004)
Možná by byly i 4, kdybych na 10 minut neusnul :)
Malý toaster (1987)
Z dětské nostalgie... :)
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Jedna hvězda navíc za Hasselhoffa :D
Napoleon Dynamit (2004)
Nuda k uzoufání... Stálo mě to hromadu sil to vůbec dokoukat...
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Překvapivě koukatelný a film uplynul jako voda... Párkrát sem se dokonce i zasmál... Ideální film pro sledování v partě u pivečka... Jsem spokojenej. 3 a půl *
Čtyři pokoje (1995)
První dvě povídky stály relativně za prd...ale zbylé dvě bomba....takže si ty 4* film zaslouží...