Recenze (68)
Cesta do pravěku (1955)
4* jenom proto že sem to žral jako malej + za triky...Ale když sem se na to díval nedávno tak jsem se dost nudil... Ale na svoji dobu ty triky fakt bomba!!
Nekonečný příběh 3 (1994)
Je to sra*ka...Ta jedna hvězdička je za JUNIORa :)
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Jako malýmu se mi to docela líbilo, ale nedávno jsem shlédnul pár díllů a musím říct: zlatej Tom&Jerry. Ten mě dokáže pobavit i teď. A musímse přiznatt že sem chvílema tomu až přehnaně roztomilýmu zajíci přál krutou a bolestivou smrt :).
Nezvratný osud (2000)
Chtěl sem dát za 4*, ale ten konec mě donutil jednu přidat :)
60 sekund (2000)
hvězdička navíc za ty super bouráky...
Sin City - město hříchu (2005)
z toho ale jedna hvězdička navíc za Jessicu :)
Můj dům - její dům (2003)
Nic světobornýho..ale na skouknutí to jde...ani sem se moc nenudil...Ale podruhý bych na to stoopro nekouk...
Big Hit (1998)
Kupodivu docela zábavný film. Celkem vtipný, svižný spád, ucházející akční scény...Dávám 3apůl*
100 sladkých holek (2000)
Nuda..Opravdu nevím co víc napsat...Jediné plus je ta kupa pěknejch holek :)
Ponorka U-571 (2000)
Zajímavý akční film z prostředí německé ponorky. Mě se sice víc líbil K19-Stroj na smrt, i když nevím jestli se tyto dva filmy dají srovnávat... Ale příjemně sem se bavil....