Recenze (2 096)
Korunní svědkyně (1971)
Klasická talianska komédia z toho obdobia, kde sa všetko točilo okolo krásnych žien a nadržaných mužov.
Poslední představení (1971)
Debut Cybill Shepherdovej bez oscarovej nominácie (ako jediná z hlavných predstaviteľov bez nominácie), ale pomohlo jej to do budúcej kariéry. Ináč výborný počin a kvalitný film, ale za 5* to nie je.
Ztraceni ve Florencii (2017)
Florencia je krásne mesto, ale film je o ničom.
The Cowboy and the Lady (1938)
Priemerná romatická komédia, ale určite nie western. Ale dá sa.
Zúčtování (1986)
Spomienka na mladosť a jednohlasové dabingy, ale tento film sa celkom dá a Remar je sympoš.
Icarus (2017)
Celkom zaujímavý dokument, ale uveriť všetkému, čo tam je? No neviem.
Peklo (2010)
Parádna mexická jazda, aj keď trocha žánrovo nevyvážená. Ale je to parádny film, ktorý odporúčam.
Holcroftův pakt (1985)
Celkom slušná záležitosť s dobrým Michaelom, ale celkovo taký lepší priemer.
Šibenice (2017)
Za kasting 1* a za odvahu to takto natočiť 1*. Škoda.
Spojení dvou měsíců (1988)
Za tú Sherilyn Fenn sú 2* zaslúžené. Richard Tyson je nulový herec.