Recenze (68)
Logan: Wolverine (2017)
Mozna az moc precenovany film, ale posudte sami. Slabe 4 hvezdy, ale jsou...
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Velice precenovany a prekombinovany film, na ktery jsem se tesil. Realita je ale daleko za ocekavanim. Hodnotitele na CSFD at se chytnou za nosy... Posledni dobou to jde z kopce.
Mláďata v divočině (2015) (seriál)
BBC to není a Alfréd Strejček také chybí.
Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou (1965) (TV film)
- syrové - skvělé obsazení
Na cestě - Na cestě po Tokiu (2016) (epizoda)
Dokument o ničem. Nic co by měli návštěvníci vidět. V Japonsku je spousty jiných krásných míst, které stojí za návštěvu.
Nádraží (2017) (seriál)
Možná si to někteří nechtějí přiznat, ale doba Partičky už je pryč. Ani zesměšnění zaměstnanců ČD už není aktuální, možná vzpomínkově... Trpaslíkovi, kvůli této ,, zábavě", zvyšuji hodnocení z Odpad! na jednu hvězdu.
Nebe (2021)
Pana Etzlera si vážím, ale tento dokument nic nevypovídá.Ano, vláda se snaží mít vše pod kontrolou, ale to tak v Číně je. V té Číně, která je stejná jako Rusko, vše chce ovládat, řídit. Dokument od pana Etzlera jsem čekal jiný, třeba jeho život reportéra v komunistické Číně.
Neviditelná řeka (2019) (TV film)
Krásný dokument 👍
Oppenheimer (2023)
Zamyšlení se nad budoucností světa při užití atomové bomby...
Pařba o Vánocích (2016)
Za Chicago, Aniston a H.R....