Recenze (68)
Neviditelná řeka (2019) (TV film)
Krásný dokument 👍
Rambo: Poslední krev (2019)
Sám doma 5
Rapl - Operace Ofsajd (2019) (epizoda)
Trapnost nad trapnost...
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Odvyprávěná událost v posledním díle znamená jen dvě hvězdy z původně čtyř zamýšlených. Předchozím Případům nesahá ani po pás... Škoda
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ale jo, dobrý... DiCaprio perfektní, Pitt hned v závěsu, ale nestačí to. 69%, víc ne.
Terminátor: Temný osud (2019)
3 a více hvězd snad dávají ti, kteří žádného jiného Terminátora neviděli (od trojky jen brak), jinak si nedokážu vysvětlit takové nadšení z tohoto filmu... Složení ze ženských a Arny jako podpantoflák, to je šílený. Lidi proberte se. Genderová vyváženost do těchto filmů rozhodně nepatří 🙄
Vražda na jachtě (2019)
+ hvězda za Aniston :)
Labyrint - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Velké utrpení...
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Velice precenovany a prekombinovany film, na ktery jsem se tesil. Realita je ale daleko za ocekavanim. Hodnotitele na CSFD at se chytnou za nosy... Posledni dobou to jde z kopce.
Dunkerk (2017)
Chvilkami i uvěřitelné...