Recenze (26)
Potichu (2019)
Totální odpad! Největší vaginalni hlen, co jsme za poslední rok videl.... mam chut se podrezat a vypichnout si ocicka!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Serie 1 = 5/5 .... Serie 5 = 2-3/5 .. jak se serial behem 2dvou serii dokaze totalne odklonit od predlohy a bejt naprosto nelogickej nechapu... Miloval jsem GoT, ale postupne se z toho stava strasny odpad...
Železná srdce (2014)
Ac davam 3/5, tak musim rict, ze vetsi masirovani MURICA ega jsem uz dlouho nevidel. Strasne nablblej film... souhlasim s KevSpa "jedno velké WTF"
Impractical Jokers (2011) (pořad)
Za dlouho dobu jedna z mála vecí, co mě dokázala dostat do kolen a donutila mě smát se jak idiot ... 5/5
Sousedi (2014)
I když je to naprosto tupej film, tak jsem se dost zasmál. Na relax perfektní. Dal bych bych 3,5/5 kdyby to šlo, ale nejde, proto musim dát 3/5.
Corpse Party: Tortured Souls - Bōgyaku sareta tamashii no jukyō (2013)
Jedna z nejvic fucked-up veci jsem za posledni dobu videl... a tim vic fucked-up, ze to je anime 4/5
Hellsing - Hellsing V (2008) (epizoda)
Nackove, Londyn v plamenech, uzasna hudba.... a nejvetsi psychous Father Alexander Anderson!
Gravitace (2013)
4/5 a to jen diky vizualnimu zpracovani a 3D efektum v Imaxu . Takhle stupidni pribeh a laciny hlasky jsem od tohohle filmu opravdu necekal.
Malý toaster (1987)
Místy lehce depresivní, vož nevim ejstli je pro dítě dobrý, ale i tak jeden z nejlepsich filmů mého dětství..
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Ďábel s useknutym penisem, romanticka chvilka s Whithey Houston, kolektivní znásilnění Hermiony nebo "navrat" Backstreet Boys .... už dlouho jsem se takhle u filmu nepobavil .... jasně, je to stupidní, ale ku*evky zabavny 5/5