Oblíbené seriály (7)
Ztraceni (2004)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Simpsonovi (1989)
Co víc říct než že je to prostě klasika . Ačkoliv serial trvá už dlouhá léta ,podle mě si neustále drží kvalitu a doufám že si ji udrží ještě nejakou chvíli.
Hvězdná brána (1997)
Červený trpaslík (1988)
Kdykoliv mám volnou chvíli a nenajdu si nic co bych mohl delat ,okamžite běžim k televizi a pouštim si trpaslíka. To že ho znám nazpamět vůbec nevadí,poněvadž mě to nikdy neomrzí,převážně pak první tři serie jsou Super.
Spartakus: Bohové arény (2011)
Myslim že je to naprosto dokonalá "druhá "série,která odhalí pár odpovědí na otazky , které jsme si kladli u první série. Atmosféra je stejná jako u Blood and sand což je jenom dobře. No a samozřejmně tu musím zmínit tu velkolepou poslední bitvu,protože ta byla naprosto dokonalá.
Hra o trůny (2011)
Nebudu se tady nějak zvlášt rozepisovat a rovnou řeknu že tento seriál je BOMBA. Žánr,herci,hudba,příběh to vše je naprosto dokonalé!!!!! Už se nemůžu dočkat druhé série ,protože knihu jsem četl a tak vím na co se můžeme těšit . Hru o trůny rozhodně doporučuji nejen fanouškům žánru a knih ,ale také všem ostatnim.