Recenze (117)
Rambo: Poslední krev (2019)
Jakoze nejlepsi z celyho filmu byly ty zabery z predchozich dilu na konci. Jinak uplne zbytecnej film...
Resident Evil: Rozklad (2008)
Hrozna blbost jeste umocnena ceskym dabingem a opravdu stupidnima dialogama.
Rivalové (2013)
F1 v dobe, kdy clovek neusnul po patem kole...
Robin Hood (1984) (seriál)
Plati ovsem jen pro prvni dve serie. Jako maly jsem se na to strasne rad dival, ale protoze jsem byl maly moc, nemohl jsem se divat pres tyden a tak jsem videl jen pulku serialu (nevidel jsem treba posledni dil :-)). I tak to na me ale hluboce zapusobilo.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Vicemene vsichni to tady chvali, ale byla to dost blbost. Jedna vec je natocit poradnou akcnarnu, ale jina vec je natocit ji tak, aby tam nebyly uplne hovadiny... Otevreni trezoru pomoci otisku ruky ziskaneho z plavek jsem jeste ochoten prejit, ale ta finalova honicka s obrovským trezorem privazanym za dvema auty, to uz bylo fakt prilis...
Sabrina (1954)
Bogart byl moc stary na Audrey, aby se tomu dalo verit, charisma necharisma...
Samurai (1954)
Sice jsem dal ctyri hvezdicky, ale vicemene se v tomto filmu nic prevratneho nedeje. S odstupem casu (po shlednuti druheho dilu) musim ocenit, ze se celkem verne drzi Josikawovy predlohy.
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Spolu s Noir jedno z nejlepsich anime jake jsem kdy videl.
Samurai 2 (1955)
Rekneme o neco akcnejsi nez prvni dil, ale cekal jsem od toho mnohem, mnohem vice. Vetsina (asi dva) souboju se odehrava v takove tme, ze neni nic videt, setkani s Nikkanem, jednou z nejdulezitejsich postav, co Musashi potkal, bylo ubohe a hlavne se film uz nedrzel knizni predlohy, takze sceny byly prehazene a celkove me to prislo dost zmatene. Kdybych zrovna necetl tu knihu, asi bych vubec nevedel, co se deje.
Seal Team 6: Dopadení Usámy bin Ládina (2012) (TV film)
Celkem o nicem, dost zklamani.