Recenze (1 667)
Gen V - Vítej mezi stvůrami (2023) (epizoda)
Jako samozřejmě to není tak dobré jako The Boys. Ale já si prostě nemůžu pomoct. Fakt mě to baví!:) 85% a 5*
Loki - Bídák Brad (2023) (epizoda)
Loki prostě jede bomby!:-) 90%
Kolo času - Co se mělo stát (2023) (epizoda)
Perfektní zakončení! Pálím jasných 5*
Gen V - #ThinkBrink (2023) (epizoda)
Tady už jsme se dost posunuli. 85%
Gen V - První den (2023) (epizoda)
Nevím nevím kdo utáhne svým charismatem a herectvím takovéhle téma a Boys universum.... 68%
Gen V - Godolkinova univerzita (2023) (epizoda)
Hodně solidní start.
Stvořitel (2023)
Film na který strašně rychle zapomenete, protože prostě v ničem nevybočuje z všedního průměru. 65%
Loki - Ouroboros (2023) (epizoda)
Nekompromisní pecka!
Vyproštění 2 (2023)
Skvěle natočené plnokrevné béčko! Takovýchhle filmů už se prostě moc netočí. Jasné 4* a 79%
Flash (2023)
Jako vážně taky multivesmír....?? To to DC není ani trochu blbý? To se prostě nemohl "jen na pohodu" vrátit v čase, stejně jako Superman za stara...? Za mě obrovské zklamání! Jednu hvězdu dávám za pár (asi čtyři) povedených fórů. Druhou dávám za Keatona. Ten je prostě perfektní. 40% a 2*