Poslední recenze (43)
Wonka (2023)
Měla jsem to štěstí, že prvního jsem viděla Wonku z roku 1971. Moc se mi líbil a Burtonova verze, ač ho i Deppa miluju, mě neuvěřitelně štvala a absolutně nesplnila má očekávání a jen mě zklamala. A teď jsem konečně dostala Wonku takového, jakého jsem si představovala. Ne magora a šílence, ani zmatenýho staršího pána, ale snílka a fantastu, k tomu super příběh, kterej mě obsahově udržel v pozoru a sympatické herce. Já jsem velmi spoko :)
Malá mořská víla (2023)
Nevydrželi jsme to dýl jak 45 minut. Neuvěřitelně zbastlená pohádka. Vizuálně krásný podmořský svět to fakt nezachrání.
Největší dar (2022)
Když jsem na Největší dar viděla trailer v kině, málem se ze mě stal katolík. Dlouho jsem se bála na ní podívat. Dneska jsem to prubla a nic moc jsem nečekala. O to milejší to bylo překvapení! Příběh mohl být hlubší, ale i tak si myslím, že to je nejlepší česká pohádka minimálně za posledních pět let (a že já zkouknu všechno 😁) a ráda se na ní podívám znova. A do toho ty krásný Rožnovský kulisy a hudba mýho milovanýho Davida Stypky ❤️