Recenze (35)
Divočina (2014)
Očakávala som asi viac. Ale Reese sa snažila. 3*
Narušení (1999)
Angelina je bohyňa.
Nejsem do tebe blázen (2014) (seriál)
Parádne! Každým dielom uvažujem viac a viac nad piatou hviezdou. Dúfam, že príde moment kedy uvažovať nebudem a strelím tam aj tu piatu. Herci veľmi sympatickí a ich role ešte viac.
Země krásná neznámá (2006) (seriál)
Zem krásna. No predsa len človek niekedy je tak slepý a nechce vidieť tú všetkú nádheru - ničí Zem. Ničí sám seba. Všetko živé ma na svete svoj zmysel, no niekedy mi príde, že človek, "najinteligentnejší tvor", to nepochopil. Dokumentárny seriál, ktorý informuje o aktuálnych problémových situáciach na Zemi, ktoré sú miestami tak smutné.. Ale zábery sú zase určitým pohladením na duši. 4*
Chlapectví (2014)
Z chlapca - muž. Mnoho podobných situácii ako v tomto filme, sme mali možnosť vidieť v rôznych iných filmoch. No v tomto prípade sa obyčajnosť mení na výnimočnosť. Banálne situácie, pohľady/dospievajúce názory na život môže len máloktorý režisér zachytiť tak unikátne, ako Linklater. Zachycuje banálne maličkosti formujúce človeka. Veľmi milý, úsmevny no taktiež melancholicko-nostalický snímok. A ešte: nikdy som si nemyslela, že za život môže mať chlap toľko účesov:)
Se slovníkem v posteli (2003)
Všetko bolo krásne: Hugh, exotická Jesicca, okolie (ah, to okolie!), jazyk.. Napriek tomu, že kúsky boli v poriadku, film ako celok stroskotal. Škoda.
Takový nádherný den (2012)
Trilógia plná čierneho humoru, páthosu, smrti/života. Vznešené, sofistikované dielo. Ostane ešte dlho v pamäti.
Iluzionista (1984)
Chválim výkony hercov! Seriózne témy poprepletané skvelým humorom! Symboly Nizozemska samozrejme nesmeli chýbať. Super super..
Catfish (2010)
..Ako roztrieštené kúsky jednej osoby, môžu roztrieštiť tu druhú. Veľmi zaujímavý a poučný dokument. Nadčasové dielo.
2 dny v Paříži (2007)
Vcelku som sa aj zasmiala.