Recenze (1 825)
Nit z přízraků (2017)
Téma mě bohužel příliš neoslovilo a 130 min. je moc. Herecky povedené.
Maïna (2013)
Paráda.
Vítejte u Hartmannů (2016)
Prvoplánová agitka bez atmosféry. Francouzi to uměj líp.
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
Kdepak, Coenovku mají dělat Coeni.
Babylon Berlín - Série 2 (2017) (série)
Druhá serie ještě lepší než první. Kdyby si Tykwer odpustil v závěrečném dílu tu bondovskou vlakovou vložku, dal bych pět.
Babylon Berlín - Série 1 (2017) (série)
Povedená dobovka s krimi zápletkou a přehršlí dalších dějových linek. Těší mě, že se to obešlo bez těch nejokoukanějších německých hereckých hvězd.
Černé zrcadlo - Série 4 (2017) (série)
Dobrá volba nových režisérů se pozitivně promítla do výsledku. Pestřejší, filmovější a propracovanější. Uznávám, že šestá epizoda byla trochu z ranku Outer Limits seriálů.
Severozápad (2013)
Tak tohle je sugestivní.
St George's Day (2012)
Vcelku přestylovaná rádoby drsná gangsterka s poněkud překombinovaným scénářem. Jinak průměr.
Sbohem Kryštůfku Robine (2017)
Na tragickej život já jsem pes. Pozadí vzniku kultovního Medvídka Pů byla smutná záležitost, jak už to tak bývá. Hezky zpracováno, Kelly Macdonald skvělá.