Recenze (332)
The Playlist (2022) (seriál)
Moc mi nesedlo, jak se míchala fikce s pravdou, jsem spíš pro to, aby se příběh buď inspiroval nějakou podobnou appkou/službou, nebo se případně zaobíral jen čistou skutečností, a jít tak směrem dokumentárního stylu. Nápad dobrý, ale provedení mi prostě nesedlo.
Hříšníci (2011) (seriál)
Prvních 7 sérií je naprosto super. A to se tak často u seriálů nestává, většinou už to bývá dost umíráček. Tady přišel malý sjezd dolů až s příchodem 8. série, po odchodu Fiony to (alespoň u mě) byl sešup už trochu větší, ale furt to šlo, i když jsem už některé příběhové linky nedával Mně na tom seriálu vlastně vadí jen jediná věc - často se tam stává, že se stane něco velkého a už nikdy v životě to žádná postava nezmíní (Sheila a její výbuch domu, mrtvý týpek, co byl vevnitř - WTF). To mi prostě dává signál, že to tam tvůrci cpou, jen aby byl nějaký WOW efekt, ale už se pak nechcou trápit s dalším vysvětlováním. Ten seriál měl kopu skvělých hlubokých momentů a já chtěl víc. Škoda, že se tak stalo jen párkrát za sérii.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Asi bych se hodně obešel bez těch trapných PR keců, co se říkaj v každých rozhovorech: "Bylo to tak neskutečné!", "Nejlepší herečka, se kterou jsem kdy pracoval.", "Nejbáječnější scéna, která kdy byla natočena.", a blahblahblah, já tyhle kecy už moc nemusím. Spíš než střípky ze zákulisí to bylo o pocitech, což ne nutně musí být špatně, ale místy jsem měl pocit, že se to až moc tlačí na sílu.
Hříšníci - Série 8 (2017) (série)
Ty Ianovi LGBT sračky šly v téhle sérii strašně na sílu, a celkově jde za mě už cítit větší a větší únava materiálu. Možná je to tím, že si to pouštím po letech hned za sebou a nemám žádný časový odstup, každopádně neustálé dohadování o trojúhelníku V-Kev-Svet, jako to už dělají 3 poslední série, do toho některé další opakující se sračky, tvoří pro mě už jen lehce nadprůměrnou podívanou.
Hříšníci - Série 7 (2016) (série)
Vůbec poprvé cítím lehkou únavu materiálu, takže je to neúplná čtyřka, nicméně stále si to drží svoji kvalitu.
Hříšníci - Série 5 (2015) (série)
Je to u mě furt na pomezí 4-5*, ale v porovnání s předchozími sériemi se bavím víc. Je to dáno tím, že jdou konečně postavy trochu víc do hloubky, a podle mě si začínají uvědomovat, že jejich dosavadní chování je sráží pomalu ke dnu, a že to takhle dát nepůjde. A to mě na tom baví. Dělat sračky je jedna věc, ale vidět konečně ty následky, to je teprv zábava a drama tohodle seriálu.
Láska, stalking, vražda (2024)
Já teda taky musím přiznat, že mi některé věci v dokumentu fakt vadí, resp. jak dlouho jim to všem trvalo to vyřešit. Jakože WTF. Jedna borka s mobilem dokáže tak dlouho vodit policii a další lidi za nos?
Sněžné bratrstvo: Kdo byli ti v horách (2024)
Dejte jim už toho Oscara, sakra!!
Bod obnovy (2023)
Jo, má to super triky a futuristickou stránku (přenechám skutečnost, že takhle může svět vypadat tak za 50 let, ne 20), ale PROBOHA... ty dialogy jsou jak od nějakých NPC. Všichni mluví bezchybně spisovně a krásně artikulují, ale chybí tomu ten punc autentičnosti.
Zlý americký sen (2024) (seriál)
Je to na pomezí 4*-5*. Velmi dobrý dokument, byl jsem k němu přikován od začátku do konce. Neschopnost policie v těchto případech je až do nebe volající. Hnus.