Recenze (338)
Nic nás nerozdělí (2012)
Achjo... Ze začátku filmu se mi zamlouvalo, že to má tak krátkej úvod, jen stručné seznámení s dějem, postavami, tím pádem rychlé příblížení katastrofy... no ale pak jsem si řekl, že je to vlastně špatně. Bayona se nám snaží naservírovat příběh o jedné rodině, která to celý přežila, ale neukáže nám jejich další životní odbočky, prostě nějakej nákres jejich přítomného života v Japonsku. Celý film tak sledujeme pár lidí, o nichž nevíme skoro zhola nic a to jen vede k tomu, že sice s nimi soucítíte, ale to pravé drama a strach neprožíváte spolu s nimi. A o to tu v celém tom filmu jde. Tedy, mluvím za sebe, nevím jak to vidí ostatní. ---> Každopádně velmi silný snímek (tak či tak), krásné prostředí, realistické ztvárnění následky tsunami a velmi dobře vybraní dětští herci. Za mě slabší čtyři. 70%.
Skyfall (2012)
Můj první Bond, kterého jsem viděl na velkém plátně. Stačí, když řeknu, že toho vůbec nelituju a že na příští jdu zas? Snad ano... velký plus za hlavního záporáka! 90%.
Dexter (2006) (seriál)
Nevím, proč jsem se Dexterovi natolik vyhýbal, ale KONEČNĚ jsem se pustil do celého seriálu od první série a je to naprostá bomba! Jeden z mála seriálů, který má stejnou kvalitu po celých osm řad. První série: 80%, Druhá série: 80% (Díky Doakesovi je tahle řada naprosto skvělá), Třetí série: 65% (zvláštní řada, nějak jsem se do ní nemohl dostat), Čtvrtá série: 85% (Rita mě už srala tak od druhé série, ale to, co předvádí tady je fakticky hrůza, nesnáším morální proslovy!; ZÁVĚR supr čupr!), Pátá série: 65% (napínavý začátek, žádné veliké zvraty, celkem nudná série), Šestá série: 75% (je až neuvěřitelné, kolik štěstí a náhody měl Dexter v této sérii... klasicky :) Poslední díly opět poutavé jako prase, u těch prostředních jsem spal), Sedmá série: 70% (myslel jsem, že tím, že se Debra dozví o Dexterově zálibě bude tohle ještě lepší série než ta předchozí a ta před ní, alee... ne-e. Nicméně musím přiznat, že díly jsou poutavé a nenašel se žádný, který by mě vyloženě nudil), Osmá série: 75%... Celkově 75%!
V jednom ohni (2008)
Už jsem byl zoufalý. Poslední šance byla tahle a to držet se příklady z tohoto filmu. A? Vztah zachráněn. Proto 4*. Zní to směšně, já vím... 70%.
Projekt X (2012)
Nejlepší komedie pro mladé za poslední roky! 80%.
Prci, prci, prcičky (1999)
S příchodem osmého dílu (no i když vlastně čtvrtého, když to tak vezmu) jsem si opět po letech tuhle podívanou zopakoval a připomněl si staré časy. Klasika prostě. :-) 75%.
Kdo hulí, ten umí (2001)
Legendární film. 75%.
Paranormal Activity 3 (2011)
Nevím, asi (čti určitě) tohle tvůrci dělají proto, aby nalákali lidi do kina a vydělali si tak víc peněz, protože když se podívám na trailer, který je nacpanej absolutně skvělými záběry, a pak se podívám na samotný film, ve kterém ale 90% věcí, které byly obsaženy v traileru, nakonec ani není... Tak mě to docela pěkně sere. Protože kdyby to tam všechno nechali, tak by se teď tady film pohyboval v červených místech. Ale k samotnému hodnocení: Trojka působí hrozně pěkně, jakoby prostě to ten rok '88 nějak vylepšil a přidal k tomu ty pořádný grády, které jsme v takové míře v minulých dvou dílech ještě nepoznaly. Byl jsem na tom v kině a při některých lekačkách jsem tak nadskočil ze sedačky, až jsem myslel, že mě z toho rychle-tlukoucího srdce klepne pepka. K tomu všemu jsou postavy konečně o něčem, dokonce jsem se přistihl, že hlavnímu hrdinovi (Dennisovi) i fandím a je mi i docela sympatický tím, jak se zachovává v určitých situacích, protože najít někoho z PA, kdo se svým jednáním a postoji k tomu všemu se nechová jak pětiletý retardovaný dítě, je opravdu velký zázrak. Prostě... Koukněte se na to, lidi. I když je to vůči ukázkám trošičku odvar, pořád za to ten film stojí. A teď sem se čtyřkou! 80%.
Beze stopy (2002) (seriál)
I když bude spousta lidí proti tomuto názoru, TOHLE je podle mě seriál, který hravě předčí všechny CSI od Bruckheimera, od Las Vegas až po Miami. Úžasně využité lokace připočtené k - místy až hrozně mrazivému soundtracku - mi dává dojem skvělé podívané, která mě neopustí u tohoto seriálu snad nikdy. Jojo, kde jsou ty časy, kdy jsem seděl u telky v pět hodin večer a čekal jsem na další porci téhle krimi. Update 4. 5. 2014: Velmi mě mrzí jedna věc, a to ta, že je tenhle seroš tak strašně podceňovanej. Na některých fórech jsem četl názory, že neexistují ani oficiální DVD, žádné bonusy z natáčení, soundtracky atp., přitom si to tenhle seriál zaslouží, a to nejen kvůli docela dost dobré sledovanosti, který měl. PS: V originálním znění je to lahůůdka. První série: 85%, Druhá série: 80%... 75%.
Freddy versus Jason (2003)
Nemám slov. Opravdu, ale upřímně opravdu!... se divím, že se mi až takhle tenhle film líbil. Když vypustím ty debilní puberťáky, kteří mají opravdu debilní dialogy a chovají se jak debilní lidi s IQ 70, a soustředím se jen na ústřední dvojici, které je film věnován a která přišla zpět v opravdu velké síle, tak je to - pardon - KURVA FAKT MASO! Bitky těch dvou jsou samozřejmě brány vážně, ale taky tam z toho číší ta komediálnost (každý si zřejmě vzpomene na pár scén...). Dámy a pánové, za mě... 75%.