Recenze (440)
Sound City (2013)
feel the music, it's gonna get ya FOO-led!
Pakt (2002) (TV film)
příjemné drama dle knihy jodi picoult.. kniha sice rozvíjí o jednu dějovou rovinu více, která mi upřímně ve filmu chyběla pro dokreslení charakterů postav a pro pochopení motivů emily a chrise.. každopádně herecký výkon jul stevenson mě potěšil nad míru očekávání a adaptace celkově stojí za zhlédnutí..
Ali G Indahouse - Film (2002)
po zhlédnutí tanečku charlese dance už mi tywin lannister nepřijde tak děsivý :D ..jinak film přepísknutý, typický sacha.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
sebeparodující kousek, docela povedená zábava, hluboký výstřih gemy arterton navrch a hromada akce.. kvalitu nečekejte, ale je to výborná odpočinkovka :)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
asi se mnou něco není v pořádku, ale tohle nebylo ani vtipné, ani romantické.
Lemra líná (2006)
všechny scény se zooey stojí za to :)
Pláž (2000)
tilda swinton je jak z jiné planety..
Příšerná tchyně (2005)
těch pár scén, kdy jane fonda mučí j.lo (a naopak) stojí za to.. a ruby je taky skvělá :) neurazí..
Zpověď královny střední školy (2004)
alison pill, její malý obličejík na velké hlavě a perfektní herecký výkon (obzvlášť ve sračce tohoto typu) nezapomenutelný.
Metro (2004)
málem jsem se z toho potente.