Recenze (128)
Krematorium (2024) (seriál)
Divadlo Mir dela vyborne komedie, to nemohu rict
Kung Fu Panda (2008)
Kez by byla Pandarie stejne zabavna...
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Na tomhle filmu je zajimavy pouze to, ze sem se u nej celou dobu nudil.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Velmi natahlych poslednich par stranek..... in 3D. Ale slusne koukatelne.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Zacalo to koncem a skoncilo zacatkem.. Red Dwarf style, baby!
The Guild (2007) (seriál)
Nejlepsi veci jsou zadarmo :D
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Psat, ze sem dlouho nevidel (a bojim se, ze zase neuvidim) lepsi film je trochu ohrany. Tak, ci tak je to pravda.
Drive (2011)
Nadprumerne zahrana a netradicne pusobici nuda.
Dexter (2006) (seriál)
v pulce pilotu sem to vypnul, koukat na zbytek asi nema cenu..
Skrytá identita (2006)
pusobivy film, ktery na mne moc nezapusobil...