Recenze (1 872)
Umírání za dlouhého dne (1968)
Jeden z kinematografických skvostů. Dokonale vypjatá atmosféra od začátku do konce, geniálně napsané vnitřní monology, výborná psychologie postav a naprosto realistické výkony herců. Kdysi mě při sledování právě tohohle díla (nedělní odpoledne na ČT) vůbec poprvé v životě napadlo, že film nemusí být jen jednou z možností, jak se pobavit nebo zabít čas, ale že v něm může být i NĚCO. Něco nevysvětlitelného, co umí zasáhnout a klidně člověku i změnit život (jako se to tehdy v neděli stalo mně).
Hör mit Schmerzen (2000)
Velmi povedený dokument k dvacátému výročí vzniku Einstürzende Neubauten. Rozhovory s členy kapely, záběry z koncertů napříč celými dvěma dekádami - pro fanouška samozřejmě povinnost.
Crossing the Bridge - Zvuk Istanbulu (2005)
Nejsem fanouškem world music, ale celou hodinu a půl jsem seděla s otevřenou pusou. Hacke tu představuje tak zajímavé figurky istanbulské i okolní hudební scény, že nezasvěcenému člověku opravdu nezbývá nic jiného, než jen s tichým úžasem zírat. Je milé sledovat, jak v dnešní "popové" době stále existují i tací, kteří dělají hudbu opravdu jen pro tu prazákladní radost z hraní (viz například hoši z ulice s jejich až anarchistickým přístupem). Rozhodně jeden z těch zajímavějších hudebních dokumentů.
Čarodějky (1998) (seriál)
Když ňa to baví :-X
Tarzan (1991) (seriál)
Jak to může bejt v černejch?? Už jen Wolf Larson jako árijský überchlap bere minimálně dvě hvězdy (za každou svou mužnou pracku jednu :-* )
Švédská trojka (1994)
V dětství jsem u toho byla rudá až za třetí metou.
Poslední Mohykán (1992)
Vyndavání srdce, upálení, závěr = slušné trauma po zbytek dětství & zatím jediný mnou zhlédnutý Mannův film, o kterém mohu říct, že se mi líbil.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Vzkříšení je vždycky tak trochu béčková záležitost, ne? A proč by to vlastně mělo vadit... Kdo na konci nikdy nebrečel, není člověk! Mother, mooootheeer :´( ... (původně nekritické 4* za toho krásného motýlka s nejhoršími vlastnostmi od obou)
Acid House (1998)
KOOKOOO BRAAAAAJS!!!
Království - Série 2 (1997) (série)
♥