Recenze (1 872)
Psanci (2006)
Pro někoho zábavná kůl podívaná s pár povedenými akčními scénami a celkem dobrou propracovaností postav - pro jiného trapná nuda s nezbytnými klišé daného žánru. A nebo taky zlatá střední, že?...(2,5*)
Chechták (2007)
Anna Faris je sice sympaťačka a zhulenecké xichty zvládá na výbornou, avšak bez pořádného scénáře s vypointovanými a hlavně vtipnými situacemi může chudák holka jen těžko utáhnout celý film pouze svým dowňáckým obličejíkem.
Letní láska (2006)
WTF?! Western od kontroverzního polského výtvarníka? Western s neodolatelně minimalistickými kulisami? Western se všemi jeho nejprovařenějšími klišé, zobrazenými s totálně brutální nadsázkou? Western s Valem Kilmerem, který není živý ani jedno políčko filmu? Western s Karlem Rodenem v jeho nejvíc kůl roli? WTF?! Western The Fuck!
Za tři dny umřeš (2006)
Sprostá vykrádačka Tajemství loňského léta s nulovou atmosférou a maximálně jednou trochu povedenou scénou s akvárkem ("vrah je kapr" - redbule, dík!). Extrem langweilig, extrem Scheißerei.
Lázně Akicu (1962)
Hořký příběh smutné lásky dvou lidí, kteří si byli souzeni, avšak jeden z nich to nikdy nepochopil a nikdy si to nepřiznal. Film není sice z těch, které člověka ohromí či nějak zvlášť uchvátí, avšak jeho podivně chladná atmosféra a jímavý, byť opravdu vcelku odtažitě podávaný obsah (který i cynika jako jsem já nutil zadržovat slzy téměř od poloviny až do samého závěru) spolu s krásnými obrazy a jediným možným, tedy tragickým koncem - to vše dělá z Lázní Akicu nadprůměrný filmový zážitek, zejména pak pro někoho, kdo ví , jaké to je, když miluje víc než je milován.
Kurz negativního myšlení (2006)
Černočerný humor (třebaže tu a tam zavání ta která situace/hláška lehkou prvoplánovostí) i několik vypjatých dramatických scén. Sympaticky hořkosladký koktejl namíchaný v poměru "tak akorát".
Pohřeb slunce (1960)
Něco podobného si představuji pod pojmem "pseudoumělecká existenciální výpověď japonské spodiny" - a to není zrovna pojem z nejzáživnějších či snad zhlédnutihodných...
Tracey: Fragmenty (2007)
Experimentální pohled do nitra tak trochu "jiné" patnáctileté puberťačky. Celkem zajímavé řešení obrazu, rozděleného někdy do pár a jindy do nespočtu okýnek, přičemž velmi často se v každém okně děje něco jiného, případně je některá scéna natočena několika různými způsoby a ty je pak možno vidět souběžně vedle sebe, nad sebou, pod sebou... Rozhodně sympaticky zajímavé dílko, které však přeci jen mohlo být trochu propracovanější i po scénáristické stránce. (3,5*')
Denní hlídka (2006)
Überkůl parkování v baráku, kultovní křída osudu (ahoj Ondřeji), laskavá scéna "apokalypsy"... Ruský Matrix jak sviň. (3,5* nahoru za wtf)
Euforie (2006)
Vyrypajev netočí film, on doslova maluje překrásné lyrické obrazy, které nádherná hudební složka povyšuje na takřka transcendentální zážitek. Nekonečné pláně ruské stepi, smysly neuchopitelná a rozumem nepochopitelná krátká euforická láska a krutá daň za ni - toť originální ruský film, kterému sice k dokonalosti ještě něco chybí, avšak i přesto dokáže divákovu mysl na chvíli přenést do jiné dimenze.