Recenze (217)
Argylle: Tajný agent (2024)
Škoda, škoda, škoda! Filmy o Kingsmanech mám rád a i když tady bylo několik skvělých míst, tak některé stály zase za h....3 hvězdy jsou asi maximum.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Jeden z nejhorších filmů roku! Nikdy více!
Spalovač mrtvol (1968)
60% - herecký koncert Hrušinského, který ale nemám důvod znovu vidět.
Hrozba smrti (2024)
50% - blbost s namakaným Gyllenhaalem. Béčko jako vyšité, ale neurazí to. Jednohubka na nudný večer.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
75% úplně v pohodě. Možná by mi stačily je ty dvě části, ale jinak fajn.
Marvels (2023)
Film na hranici odpadu. Asi nejhorší film od Marvelu.
Úsvit (2023)
30% - myslel jsem, že to bude o budování města a ne o hermafroditech.
The Covenant (2023)
80% - skvělý film. Je to především boj o přežití s Talibanem v zádech.
Bod obnovy (2023)
50% - snaha všech tam jde vidět, ale není tam ta správná atmosféra - za mě velká nuda. Je dobrý nápad stavět příběh na ženě?
Bastard (2023)
+80% - v mém žebříčku TOP 5 filmů za rok 2023. Bravo!