Recenze (179)
Kill Bill (2003)
Tohle je prostě skvělá nadupaná krvavá akční jízda.Tento film jsem poprvé viděl, když mi bylo 10 a už v té době jsem mi líbil.Kultovka.
Sám doma (1990)
Tenhle film patří ke každým Vánocům.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Proč nikdy Vlk nedohoní zajíce?
Tom a Jerry: Film (1992)
tak tenhle animák strašně miluje zvlášt kvůli zlé tetičce Fíkové.
Americký gangster (2007)
Vynikající dílo zachycujíci život mafiánu v Americe v 70 tých letech.Opět vyýborná režie Ridleyho Scotta, herecké výkony obou titulních představitelů, scénář a také délka přesně vypracovaná na výborný mafiánský film.
Armageddon (1998)
Spousta známých herců v čele s Willisem jdou zachranovat zemi před obřím asteroidem a maj na to jenom 18 dní v režii Michaela Baye, mohlo z toho vzniknout snad něco horšího?
Simpsonovi ve filmu (2007)
Sice se to moc neliší od seriálu ale je to skvělá zábava a pár těch výborných scén, které si v seriálu neužijete tu jsou.
Válka světů (2005)
Tom Cruise není vůbec můj oblíbený herec ale tady se překonal a natočil svižnou akční podívanou, kde jsem se vůbec nenudil.Když jsem tento film viděl, vzpomněl jsem si na spoustu filmů o zániku světa ale proč ne - možná nejsme ve vesmíru sami.90%
Hledá se Nemo (2003)
Miluju tento animovaný snímek kvůli perfektní animaci a především krásnému příběhu a víc už neřeknu.No prostě nádhera
Dívka na koštěti (1971)
Tuhle skvělou českou komedii z pera Václava Vorlíčka miluju.Viděl jsem ji nejmín desetkrát a pořád nenudí a nejlepší scéna je samozřejmě proměnování aut tří pubertálních kluků na útěku před policíí.