Recenze (109)
Barbie (2023)
je to sladký jak howno a navíc to ještě víc smrdí..... brrrrr
Bratři (2023)
agresivní retardovaní sadisti, slintající z pistole dobrá práce a nejlepší je ten čínský vyšetřovatel... xDDD + jen pro němčináře nebo pro někoho se slovníkem....
Jan Žižka (2022)
přišel o oko v bitvě v nějaké jeskyni xDDDDD, myslel sem, že koukám na Robina Hooda z česka, Jákl, je to něco odpornýho a ty džingischáni, tj vrchol tvé spolupráce s Usáky, proč Jan Žižka, klidně to mohl být Levota z Levance, ale když prznit tak do mrtě....Tobě se musí v té hlavě dít ale něco strašného, když máš prázdno a nudli, se kterou se otíráš o slavného bojovníka, nic už netoč, alespoň nic z historie, je to hrůza
Král Šumavy: Fantom temného kraje - Hranice (2022) (epizoda)
nekoukatelné, skáču z lesa do hospody a stavení a Hasil je Alfasamec....hnus poplatný dnešní tvorbě
Adam stvořitel (2021)
mám knihu z roku 1929, znám rozhlasovou verzi s vynikajícím V.Preissem, tohle bylo milé překvapení, neříkám bez chyb, ale hodně dobré a zajímavé...
Zátopek (2021)
herci jako po obrně, toporný a dialogy stejný
Avantgarda (2020)
asi sem na tenhle nenáročný film, takový mishmash všeho a zlatý auta....hmmmm
Černobyl (2019) (seriál)
vodka léčí všechny starosti...a ještě přidám "Pravda není"
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
možná něco nechápu napoprvé, to není ale chyba série, ale celkově mi spadla čelist, geniální zážitek 2022
Vlastníci (2019)
nazažil sem, ale bavil sem se nadprůměrně, díky