Recenze (873)
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Jako krásný film, neříkám nic. A to jsem se ho tolik bál, a tolik se mu vyhýbal.
Cela (2000)
Dobrá Jennifer Lopez.
Rudá planeta (2000)
Musím si ještě pořádně připomenout a vidět celý... hodnoceno zatím spíše podle toho mála co jsem viděl.
Rallye smrti 2 (2010)
Asi i lepší než díl první. Paráda.
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Asi.nejslabší díl.
Křižovatka smrti (1998)
Je to sranda.
Počítání mrtvých (1999)
Film je to hnusný. Ale nakonec ty 4 dám.
Kostka 0 (2004)
Kostka 0 už je jiná jízda než díl druhý. Pár nových otázek, i některé zodpovězené? Druhý nejlepší díl po nepřekonatelné Kostce 1. PS: Ovšem beru zpět. Po letech je CUBE zpět, a tenhle díl pouze upadá.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Hodnocení časem určitě zvýším... Viděl jsem to zatím tak z různých stran. Nikdy ne pořádně celý... ovšem ty tři mi zatím přijdou akorát. Ani mě to nijak nenudilo nebo tak něco, ale zase ne něco naprosto úžasného. A že Francii miluji.
Need for Speed (2014)
Slabota. A velké zklamání.