Recenze (93)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Trošku se zpožděním jsem zaznamenala tuhle luxusní zábavu (díky SteveVe), po delší době pořádný film. Dobré obsazení, hudba, bondovský náboj a celkový dojem fantastický!
Bídníci (2012)
Bídníci byli úžasní a ještě nějaký čas si budu na připomínku pouštět mojí milovanou I dreamed a dream. Jediné lepší by snad mohlo být v krásné francouzštině. Muzikál pro mě obsahuje všechno podstatné z revoluční Francie a (ne)opětované lásky.
Interstellar (2014)
Naprosté nadšení, mnohem větší než z Gravitace. Zážitek z 2D v IMAXu neopakovatelný a brýle vám opravdu chybět nebudou! Akční scény mi nepřišly samoúčelné, jak tady někdo píše.. Zkuste si zpochybňovat logické přesmyčky, ale originalitu filmu a jeho zpracování neupřete;-)
Cesta do fantazie (2001)
To prostě nevymyslíš:o) Fantastická Miyazakiho fantazie člověka pohltí a nechce se z ní vrátit zpět!
Naušika z Větrného údolí (1984)
Kdyby šlo, tak dám víc hvězd:) Úžasná fantazie a s citem laděné varování, jak by to všechno mohlo dopadnout. Nejsou zde samozřejmě klasická evropská či americká "zelená klišé".
Úder 3 (2013)
Bollywood opět nezklamal, od indické akční romantiky jsem očekávání neměla a tak jsem byla mile překvapena. Byla akce jedna za druhou, podtržená rockovou hudbou (film z Indie, neskutečné?!), na klasické zpomalené záběry jsme sice už zvyklí, ale tady byly fakt vtipné.
Deiji (2006)
Překvapivě akční, se zápletkou a prvky jak z detektivky. Korejská romantika mě asi nepřestane překvapovat:)
Ossakhan yeonae (2011)
Pro mě první netušená kombinace hororu a komedie, romanticky laděné, nice!
Čert ví proč (2003)
Nejlepší čert všech dob! Možná nevyhovuje staromilcům klasických pohádek (ke kterým se normálně řadim taky), ale má šmrnc a vtip. Jojo, svými vlastnostmi jim jdeme dokonale na ruku, bohužel..;-)
Vzpomínky na lásku (2004)
Film, který mě zasáhl až do dušičky, tak hluboko jak už dlouho žádný druhý.. Rozbrečí i tvrďáky, ale ne prvoplánovitě, naprosto oproštěné od klišé záležitostí, alespoň těch našich, evropských. Originální, drsné, ale zároveň plné hlubokého citu a věrnosti. Moc krásné!