Recenze (276)
Kosmonaut z Čech (2024)
Mohl to být dobrý film, ale vesmír sloučit s pavoukem co řeší život kosmonauta mi přijde jako totální utrápená slátanina.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Nevím zda jsem koukal na marvel nebo na hvězdné války. Doba jde do hoven i ve filmovém průmyslu.
Barbie (2023)
Nápad dobrý, ale dobrý to bylo jen v tom real světě, co trval pár minut, jinak slatanina. Hlavně že to mělo celosvětový hype.
Dívka a moře (2023)
Jedna hvězda dolů, za to že do potopené lodi 4 metry pod mořem nevlitla ani kapka vody a že se opět vynořila a plula dál jako by nic.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Stále není důvod snižovat hodnocení, překvapuje mě, že Indianu umí i v dnešní době perfektně zrealizovat.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Celkem mě to překvapilo teda. Je to sice taková snaha o napodobení Star Wars, světelný meče, příšery, vesmírný lodě, androidi, ale plný akce a zábavy film splňuje.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Konečně po pěti letech hodně povedený horůrek. A bohatě stačí, když je to natočené v jednom bytě. Stačí když je to pořádný masakr jako tohle.
65 (2023)
Nápad je to super, člověk z jiné planety co přistane u nás na zemi v době dinosaurů. Jen těch dinosaurů tam mohlo být mnohem víc.
Astronaut (2022)
Ale jo, závěr se moc povedl
Batman (2022)
Tento Batman mě teda moc nezaujmul.