Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Vzpomínky na lásku (2004)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Hubená Sussie (2003)
Po druhém zhlédnutí musím zvýšit na maximum. Prostě klasicky seversky dokonalé a k tomu super soundtrack. edit. Po dalším zhlédnutí: Ano, začínám být na tomto filmu závislá. Je to návykové, pořád se směju stejným věcem, ale zároveň objevuju něco nového. Výborná záležitost.
Něco jako komedie (2010)
It's kind of a funny story mě zastihl v té nejlepší možné náladě na jeho zhlédnutí. Nemá cenu se o filmu rozepisovat, snad stačí, že se strašně těším až se na něj mrknu znovu a znovu:-) a že putuje ihned do mé TOPky. Má v sobě strašně pozitivní energie, když zlepšil náladu mě, zlepší všem. A ta hudba...under pressure nemělo chybu:-)
Strom života (2011)
Nejlepší film roku 2011, sorry Ryan. Při sledování Tree of Life se totiž přestane točit Země, vážně:-) 100%