Poslední recenze (25)
Ant-Man (2015)
Každá jedna marvelovka nesklamala a dlho asi nesklame. Dej, hlášky, postavy sú v poriadku plus k tomu kvalitný komixový návrh. Škoda je len, že sa držia všetky marvelovky tej istej skladby a všetky patria do jedného vreca. Chcelo by to niečo výnimočné ako malo DC trilógiu Batmana.
V zajetí démonů (2013)
No, tak na túto vec si treba zhasnúť svetlá a zastrieť rolety. Účinok bude splnený a divák bude vtlačený do kresla a ochromený atmosférou. K uplnej dokonalosti to nebolo privedené ale myslim že Wan dal celkom pekný odpal. Takže další dobrý horor na konte...
Medvěd (1988)
Všetko by bolo na poriadku ( kamera, strih, hudba ), avšak krátke herecké výkony ľudí neboli kvalitatívne uspokojivé a nevšimol som si označenie rozprávka pre daný titul, neustále vzlykanie malého medveďa si režisér mohol tiež odpustiť.