Recenze (1 099)
Rande měsíce (2006)
Perfektní, oddechová, vtipná a dobře natočená komedie. S výborným opravdu s výborným obsazením.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
No co dodat, jako obvykle je lepší první díl, stejní herci=kladné, málo akce a vtipu=záporné. Takové suché bez nějakého děje. Tři hvězdy při zavření obou očí a to pod podmínkou že další díl už nebude.
Ptačí úlet (2013)
Docela slušný animák, ale jsou mnohem lepší ale i mnohem horší. Taková střední cesta. Myslím že animáků na toto téma je už docela dost, nevím kde berou na nějaké ujeté animáky témata. :-)
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Podivný film s ještě podivnějším obsazením. Myslím že tenhle experiment docela dobře vyšel.
Krvavé pobřeží (2009)
Dokonalá a velkolepá podívaná od mistra žánru Johna Woo. Škoda toho osekání děju:-(
Za nepřátelskou linií (2001)
Již několikrát zmíněný debilní a trapný americký patriotismus. Jinak film celkově skvělý s výborným obsazením.
Hon na lišku (2014)
Slabo ta, nuda a docela kravina. Typický výplach mozku, hnusný a ubohý americký patriotismus je tu podáván ve velkém. Zajímavé je že filmy co mají nějakou "cenu" nebo "nominaci" jsou 99,9% sračky na které se nedá dívat.
Goldfinger (1964)
Nádherné ženy, krásná auta a Bond James Bond. Jedna s těch mála dokonalých bondovek.
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Starý dobrý Asterix je zpátky. Pěkná animace.
Pravidla moštárny (1999)
Skvělí herci, slušný scénář. Jinak docela nuda, čekal jsem víc.