Recenze (1 099)
Čistá práce (2008)
Jeden smála dokonalých béčkových filmů s tak výborným obsazením. Kéž by bylo takových víc.
Dlouhý víkend (2005)
Nemá cenu tady nějak rozebírat tento snímek, jen asi to že Oz je tu lepší než v Prcičkách. A humor je asi takový jaká je dnešní doba, např. pár scének se zažíváním.
November Man (2014)
Lepší béčko, velice slušné obsazení, druhý nejlepší Bond je zpět.:-)
Revolver (2005)
Ujeté, debilní, nechutné.... a přitom téměř dokonalé. Mistrovská režie a výtečné obsazení i když Jason s harém.... no dobře.:-)
Žena ve vodě (2006)
Shyamalan, opět dokázal že umí natočit nervy drásající a tajemný film. Opět výborný děj s dokonalým obsazením. Ale k dokonalosti to ještě není. Možná víc lekacích efektů:-)
Superbad (2007)
Čekal jsem od filmu mnohém víc, takové suché bez humoru. Nevím nějak se jim to prostě nepovedlo nebo to nechápu. Obsazení super, to je to jediné kladné v celém filmu a díky tomu dávám tři hvězdy. Jinak typická americká kultura (chlast, party a děvky) nejubožejší národ na světě.
Bunkr smrti (2008)
Konečně film ve kterém mají navrch Němci, i když jsou jaksi mrtví. Jinak film skvělý i když to mohlo být ještě o špetku lepší, obsazení slušné a efekty taky slušné. Vynikající a dech beroucí atmosféra bunkru. Shrnutí: solidní a slušně natočené béčko.
Kněz je poděs (2007)
Ubohá tuctová americká slátanina, jediné co brání abych dal odpad je Robin. Snad jediná komedie bez vtipu co jsem zatím vyděl, dobře tak asi pět scének které stáli za řeč. Jinak děs a hrůza. Myslím, ne vím že Robin má (měl) na víc.:-(
DOA: Na život a na smrt (2006)
Totální americká slátanina, kravina a ujetina. Ale záchrana v podobě sexi koček se úspěšně konala a svět je zachráněn. Hlavně ta špinavá na krátko střižená blondýnka je fakt k nakousnutí. :-) No radši s končím s psaním než budu ještě víc slintat. :-)
Zack a Miri točí porno (2008)
Typická americká ujetá kokot-ina.