Recenze (1 099)
Čtyři bratři (2005)
Slušný thriller s dobrým dějem i obsazením. Všude se najdou zmrdi.
Supervulkán (2005) (TV film)
Docela slušný dokument s docela blízkou a reálnou budoucností. Akorát to obsazení a efekty jsou drobátko levné.
Vybíjená (2004)
Dokonalá a vtipná komedie co má koule.
Mrtvá hlídka (2002)
Docela slušný béčkový horor. Drobátko herecké obsazení pokulhává. Nevěděl jsem že engláni byli taky takové hovada ve válce jak amíci, no tak už to víme.
Roztržitý (1970)
Staré francouzské komedie jsou jedny z nejlepších ale někdy se objeví slabší kousek, jako například tady. Jinak Pierre Richard je dokonalý komik, ale někdy se zadaří a někdy ne.
Roztomilý člověk (1941)
Sice o něco slabší než jiné klenoty z té doby ale pořád lepší než dnešní kokotiny. Část nejlepších hvězd stříbrného plátna.
Václav (2007)
Velice podařený český film s vynikajícím Ivanem Trojanem. Akorát je to dost málo jeden kvalitní film ročně, ale to je tu normální už pár let, že 99% české filmové tvorby stojí za prd.
Okamžik zlomu (2007)
Téměř dokonalý film. S výborným Anthonyem Hopkinsem.
Jídlo, s.r.o. (2014) (pořad)
Jeden s nejlepších pořadů o jídle vůbec.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
O stupínek slabší díl o proti jedničce, velké mínus herci a děj odehrávajíce převážně v noci.