Recenze (1 099)
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Nebýt dobrých efektů, režiséra a Christiana Balea, dal bych možná ODPAD. Už těch filmů z bible a křesťanskou tématikou je až moc a přitom je to samá lež. Zatím nejslabší a nejhorší film od tohoto režiséra co jsem zatím viděl. Ani jsem se nedokoukal do konce a lituji jenom peněz vyhozených za dvd.
Spiknutí (1997)
Jeden s nejlepších neli nejlepší film Mela Gibsona, dokonalé. Spiknutí je všude, a docela filmu věřím.
Interstellar (2014)
Cvičení pro mozek...., divné. Režisér si v takových filmech asi libuje.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Klasický a dokonalý Seagal, nic jiného není potřeba dodat, možná akorát pěkná striptérka.
Babovřesky 3 (2015)
Troška prostě umí nejen točit kvalitní pohádky ale i nesmrtelné a lidové komedie. Akorát u toho to filmu mu zrovna ten konec drobátko ujel. Ale jinak docela skvělé.
Profesionál (1981)
Slabší ale dobré, klasika Belmondo.
Těžko ho zabít (1990)
Klasika s klasickým Seagalem, to ještě válel.
Stalingrad (2013)
Docela slušné efekty ale to je asi vše co je na tom filmu kladné, škoda peněz. Jinak docela škoda padlých, myslím z německé strany. Ruská a americká propaganda si můžou vzájemně podat ruky, toto je totální výplach mozků. Docela se těším na pořádný válečný film kde s německé armády nebudou dělat voly nebo aspoň stejně rovné armády na obou stranách. "Sověti byli docela svině"
Americký sniper (2014)
Hlavní sponzorem filmu armáda, "chránit a zemřít za vlast?" ha ha ha kravina. Film jakž tak ušel, ale Clint má na víc. Pro mě až moc trapně vlastenecké a zbytečné.
Komando (1985)
Uvalená americká béčková slátanina + Arnold = klasika. To má milášššek rád:-)